joi, 30 ianuarie 2014

Inceputul...inceputului :)

Hmm...Nici nu stiu cu ce sa incep...Pentru inceput ma numesc Claudia..si de ceva vreme urmaresc blogul unei bune prietene...care de altfel m-a si indemnat sa imi deschid acest blog...lucru pentru care probabil mai tarziu o sa-i multumesc. Blogul meu va fi despre beauty,beauty tips,review-uri despre produse care le folosesc,sunt deschisa la nou si orice idee si propunere este bine venita.Voi incerca din tot sufletul ca postarile mele sa va incante si sa va multumeasca dar tot odata sa va deschida interesul.Sa va spun si despre blog: 


Beauty Spot a aparut in urma dorintei mele  de a realiza review-uri cat mai detaliate si corecte pentru o gama cat mai larga de produse cosmetice. A aparut de asemenea si in urma unei necesitati resimtite in momentul in care am vrut sa caut  informatii cat mai detaliate despre diferite articole destinate infrumusetarii.
Prin urmare, Beauty Spot  este un blog care isi propune sa ofere informatii din domeniul cosmeticelor si al frumusetii, in general. Principalul meu scop este acela de a realiza review-uri detaliate si bine structurate asupra produselor cosmetice.
Ceea ce va pot garanta este ca articolele pe care vi le ofer sunt rezultatul experientei proprie   cu produsele respective. Urmaresc  atat efectele produselor, cat si prezentarea lor, dar si raportul calitate / pret. Desi sunt la inceput, incerc sa avem un nivel ridicat al calitatii articolelor mele, nivel pe care vreausa il mentin si pe care vreau sa il pot  oferi ca exemplu in viitor.

Saptamana aceasta voi face cateva review despre unele produse care mie imi plac enorm.

 Va pupacesc.

2 comentarii:

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!