joi, 30 ianuarie 2014

Review masca AVON

Am revenit cu o postare noua. Azi vreau sa va scriu despre un produs de la AVON care eu il detin de ceva timp...dar de care nu prea sunt foarte foarte multumita....sa va spun si de ce..

Cu ceva timp in urma am hotarat sa-mi achizitionez o masca de fata...afara fiind cald tenul meu are tendinta de ingrasare (fooarte mare) si lucea mereu,devenise ceva enervant sa dau mereu cu pudra...aratam ca o masca...asa ca rasfoind paginile catalogului AVON am gasit aceasta masca. Buunn m-am hotarat sa o cumpar sa vedem cum reactioneaza la tenul meu..eu folosind deja o groaza de produse care nu aveau nici un efect decat sa-mi usuce fata nu sa estompeze efectul de "ulei pe fata".

M-am hotarat sa cumpar din cele 6 masca PLANET SPA TURKISH TERMAL BATHS.
Ambalajul arata cam asa:




Are 75ml si mie mi-a ajuns cam pentru 2 luni cu o utilizare de 2 ori pe saptamana (bine mai si uitam :P )
Buun...sa va spun cum s-a comportat..Ce imi place la ea ca intradevar ia efectul ala de "fata de ulei" si nu usuca pielea,este cremoasa si se intinde destul de usor,numai ca trebuie lucrat destul de repede pentru ca se si usuca destul de repede. A am uitat sa va zic e o masca cu uscare rapida si se clateste cu apa. Dupa ce se usuca arata cam asa:


Are o culoare rozalie asa cand e uscata,si cand se aplica e un maro inchis. Eu am folosito timp de 2 luni si sunt foarte multumita de ea. O recomand fetelor cu tenul mai gras dar care nu vor sa s-il usuce de la cosmetice. Eu dupa ce folosesc masca imi aplic o crema cu extract de castravete tot de la ei,am sa revin si cu un review si despre acea crema,eu o folosesc strict pentru racorire,ca pentru clatire asa,pentru ca efectele nu prea se vad,dar vom vorbi pe viitor despre asta. 
Voi ce masti folositi? Ce trucuri stiti de masti? Va astept cu raspunsuri. 

Va pupic!!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!