vineri, 31 ianuarie 2014

Review Planet Spa

Iata si review-ul meu despre asceasta minunatie. Pentru ca pentru mine chiar este o minune. Eu ador tot ce e parfumat in legatura cu creme de corp,ulei,unt si asa mai departe.Azi va voi vorbi despre crema de corp hranitor cu minerale marea moarta. (Avon - gama Planet Spa).



Im primul rand imi place enorm de mult mirosul. Ma duce cu gandul chiar la mare,la relaxare...deja visam cam mult. Borcanelul,ce sa mai zic e chiar practic mai ales ca dupa terminarea cremei se poate reutiliza si la altceva.  In ceea ce priveste calitatea cremei,eu spun ca este super ok. Pe corp se comporta desul de bine,hidratarea este completa,avand in vedere ca eu am pielea extrem de uscat,arata ca un picior cu matreata dupa epilare. Textura cremei imi place foarte mult,nu este apoasa dar nici uleioasa.


Se absoarbe destul de repede pe piele si nu ramane grasimea aceea care se scruge ca la multe alte produse ci ramane hidratarea si mirosul incantator.
Ambalajul este unul cantitativ de 200 ml si mie imi ajunge cam o luna jumate 2 luni depinde de cat de des o folositi.

Ati folosit produsele din gama Planet Spa? Eu mai am 3 masti de care sunt foarte multumita. Am sa revin cu review si despre el.
Va pupacesc!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!