joi, 30 ianuarie 2014

Tus de ochi Saffron

Buna dragele mele...am revenit din nou..ca deh..nu pot sta locului..am adormit bebelina,si ma gandeam sa va prezint si voua un produs care mie imi place extrem de mult si pe care il folosesc aproape zilnic cu drag.

Acesta este tusul cremos de la SAFFRON.



El arata asa. Este o cutiuta micuta dar cu un continut destul de multicel,eu il am deja de 6 luni (rusine mie ca nu l-am innoit) dar sunt foarte multumita de el,intentionez sa-l schimb cat de curand pentru ca are o perioada destul de indelungata si incepe sa se usuce. Se intinde mult mai bine decat tusul clasic si decat un creion,textura lui cremoasa nu permite intinderea pe pleoapa adica sa se stranga in pliul ochiului sau sa curga. 


Este destul de rezisten in timp rezist chiar si 12 ore asa cum il aplicati,dar se curata destul de greu,ca sa il curatati trebuie un demachiant waterproff sau chiar apa si sapun. Este singurul lui inconvenient. El vine la pachet si cu pensulica. Eu l-am achizitionat de aici.

Voi ce tip de tus folositi? Gel,crema sau creion? Va astept cu raspunsuri.

Va pup dragelor !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!