marți, 18 februarie 2014

Accesori Fashion I

Incep aceasta postare prin a va spune ca eu apreciez tot ce inseamna lucru de mana in zilele noastre arta "Handmade". In spatele lucrurilor pe care noi le cumparam se afla ore multe de munca si "sudoare", uneori mahnire ca produsul nu iese conform ideei principale. Dar cu munca multa si migala,din mainile acestor oameni ies lucruri minunate,care in ziua de azi nu foarte multa lume apreciaza lucrurile astea,vor sa dea un pret infim pe un lucru care valoareaza poate mai mult decat pretul initial. Produsele handmade sunt vandute cu succes mai mult peste granita,pentru ca mentalitatea noastra este cu mult sub "limite" pentru a aprecia aceste opere de arta.

Peste tot internetul gasim bijuterii handmade,fustite si alte accesorii.Diversitatea produselor poate creste de la o persoana la alta inclusiv cosmetice handmade (cele mai bune dupa parerea mea ). 

De curand am descoperit-o pe Daniela , o doamna draguta din Brasov. Pe Daniela handmade-ul nu a pasionat-o dintotdeauna. Fiind mamica a 2 fetite minunate,stand acasa cu ele, si-a incercat "norocul" in arta handmade-ului.

Si a reusit. A reusit sa creeze cele mia frumoase cutiute din lemn handmade. Prin munca ei iese din tiparele clasicului handmade,si anume ca a ales sa nu creeze ce toata lumea deja stia. S-a orientat catre ceva mai special. Cutiutele de cadou.

Daca doriti sa faceti un cadou mai special cuiva drag, aveti o multime de modele din care sa alegeti,Daniela face la comanda orice model va doriti.

Mai jos va las o serie de imagini cu care sa va "clatiti" privirea, poate cine stie, va place ceva si veti face un cadou unicat si minunat,avand in vedere ca se apropie 1 martie si 8 martie

Un cadou pentru o viitoare mamica, sau o mamica de asemenea personalizabile. Puteti adauga in ele o crema pentru mamica si pentru bebelus,un scutecel,o bijuterie si lista poate continua



O cutiuta pentru o printesa cocheta, careia ii place sa aiba grija de ea, cutia vine la pachet cu accesoriilede nelipsit pentru o domnisoara cocheta.




Un accesoriu cu personalizat pentru o "domnisoara" cu personalitate



Pentru ati impresiona sotia sau chiar mama poti alege din cutiile personalizate,la care poti adauga parfumul preferat al sotiei , sau o crema pentru mama ori o carte preferata. Pentru doamnele speciale din viata ta



Pentru fetitele ce isi doresc sa se "impuna" aceste cutiute spun totul. Le puteti adauga dupa caz diverse accesorii.


Pe site gasitit si multe alte accesorii pentru diverse ocazii si pentru fetite si de ce nu si mamici cochete. Foarte multe idei de cadouri si de impartasit cu persoanele dragi.




Asadar, aceasta a fost articolul meu. Despre accesorii fashion....,putin altfel. Imi place sa pun in valoare oameni care merita,oameni care nu cauta sa se imbogateasca din lucrurile astea ci o fac din pura pasiune si pricepere. Acesti oameni "margelitori" cum le spun eu, isi pun toata pasiunea pentru a creea lucrurile de care noi ne bucuram,cand le daruim ori cand le primim. Avem oameni care merita sa isi arate "povestea", oameni care merita promovati pentru munca si daruirea lor. Pentru asta suntem noi. Uneori nu trebuie sa fim platite ca sa scriem un articol, ci pur si simplu pentru a pune in valoarea munca si pasiunea acestor oameni.

Pentru ori comanda de peste 30 de lei Daniela va face cadou o mica "atentie", cu mentiunea la comanda sa specificati ca stiti despre ea de pe blogul meu.

Te pup, Daniela. Imi pare bine ca te-am cunoscut ! 


Sper ca va placut articolul meu. Voi ce parere aveti despre produsele handmade? Aveti produse handmade? Daruiti astfel de produse? 





LATER EDIT: Daniela ne va acorda si un interviu.











3 comentarii:

  1. Multumesc pentru acest articol nepretuit!
    Iubesc lumea handmade ului si fac tot ce mi sta in putinta pentru a fi toata lumea fericita de ceea ce a comandat.
    Lucrurile mele sunt "aprobate"de fetitele si sotul meu intai api le trimit mai departe cu probarea lor si a dumneavoastra.Ei sunt primii mei critici si sunt asa mandra cand spun:da mami e super:)
    Multumesc inca o data si sper sa fie pe placul tuturor lucrarile mele,va astept in vizita<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu multa placere Daniela. Te astept sa citesti in continuare blogul.

      Ștergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!