duminică, 2 februarie 2014

Review Oriflame Roll-On


Buna dragelor. Am stat mult si m-am gandit pana sa fac review-ul acesta. Nu-mi place sa fac review negativ,dar cand situatia o impune...asta e...imi voi spune parerea sincera si pertinenta. Am achizitionat acest produs acum ceva timp.

Se numeste Activelle Cotton Dry de la Oriflame. El promite multe dar....stiti ca promisiunile sunt facute sa fie incalcate.Eu am o problema cu pielea subratului. Si inainte si dupa epilare pielea mi se irita ingrozitor de la deodorante si orice exista posibil in comert. Fac o rana,daca stiti reclama de la Dove cum arata fetele de acolo la subrat asa sunt eu. Am gasit in cele din urma unul care ma ajuta enorm,dar sa revenim la acesta. Ei spun ca ai protectie timp de 24 h,datorita extractului de bumbac ( unde o fi in el nu stiu,ca eu nu-l gasesc la ingrediente). Dar nu este deloc asa,un deodorant pentru subrat nu ar trebui in primul rand sa contina alcool,acesta are,apoi nu ar trebui parfum pentru ca parfumul in sine contine alcool,el are. SI mai este si problema mirosului,daca transpiri emana un miros mai urat decat transpiratia in sine. Si mai imi irita si pielea pe deasupra. Eu am gasit in cele din urma un deodorant roll-on de subrat care ma incanta foarte mult. Intradevar are un pret.... de numa numa...dar rezultatele?? Mai mari decat pretul. Acest este Roc Keops.

Nu contine parabeni alcool sau parfum. Este minunat. Dar o sa review cu un review separat pentru el.

Va pup!! Voi ce deodorante folositi ?? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!