vineri, 7 februarie 2014

Ceaiurile ogranice

Neata fetele..iata ca azi iar ma trezit telefonul de la curierat. Primesc un plic maaareeee. Si usor totodata..si ma intrebam ce poate fi. Cand il deschid surpriza.

Renumitele ceaiuri Tulsi Herbs India . WOW! Si cum era dimineata m.am pus pe facut ceai. Pot sa va spun ca din plic ieseau miresme imbietoare linistitoare chiar. Buunnn,din toate ceaiurile,l-am ales pe cel cu vaniilie deci lipseste din poza (sunt fan tot ce contine vanilie,cocos,banane) Iar acesta era cu vanilie. Imeidat cum am turnat apa parca era ca un balon ce statea sa bubuie de arome. Imediat sa invaluit bucatarie in arome si miresme care mai de care. Am baut o cana maaaareee! Cel cu vanilie e energizant. Si sa stiti ca eu chiar ma miram la o ora dupa ce l-am baut cum de am chef de atata treaba,parca am dor de treaba :)))) De astazi gata ma dau pe ceai,renunt la cafea!! :))

Am sa vi le prezint cateva dintre ele  :

Un amestec delicat de Rama, Krishna si Vana Tulsi, intr-o combinatie armonioasa cu scortisoara, cardamom, petale de trandafir si Cassia ce inspira simturile. Cu o atingere minunata de dulceata, aceasta infuzie va fi o adevarata incantare.


Legendarul lemn dulce cu un gust puternic si de neconfundat se alatura incomparabilului Tulsi dand nastere unui ceai ce te va vraji. Un amestec dulce si usor picant accentuat de un dram de lamaie. Bucurati-va de o experienta ce va va transforma si inalta



Gusta aroma usoara si placuta a florilor de musetel amestecata cu profunzimea gustului de Tulsi, toate fin aromate de o atingere de miere. Experimenteaza beneficiile linistitoare si rejuvenatoare ale acestei combinatii imbatabile.




Un amestec delicat de Tulsi fin echilibrat cu musetel linistitor, petale de trandafir si esenta parfumata de trandafir. Adaugati un dram de dulce si veti avea o ceasca exotica de ceai Tulsi care va va excita simturile si va dezvalui misterele Indiei!




Cu efect de improspatare si rejuvenare si cu aroma ambroziaca de menta ce se imbina perfect cu aroma placuta si usoara a celor 3 variante de Tulsi, ceaiul Tulsi Peppermint ofera o combinatie perfecta si revigoranta ce va va incanta pe tot parcursul zilei.



Exaltarea ghimbirului picant cu fine arome de lamaie completate de inegalabilul gust mentolat intepator al Tulsi-ului, transforma acest ceai plin de energie si cu gust exotic intr-unul din cele mai dorite ceaiuri.






Si astea sunt doar o parte dintre ele. Pentru mai multe detalii si comenzi (eu spun ca merita fiecare leut) intrati aici .
 Va pupacesc.

Voi ce preferati dimineata? Ceaiul sau cafeaua?










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!