vineri, 14 februarie 2014

Charme D'Orient

Buna fetelor, am placerea sa va prezint un produs la care ravneam de mult :). Si datorita colaorarii mele cu Charm D'Orient (care este o scumpa si o pup) am intrat un posesia mult doritului Ulei de argan traditional
L-am folosit decat odata,si pot spune ca sunt mai mult decat incantata. Stiam de beneficiile uleiului de argan tot din blogosfera. Iar pentru cine nu le cunoaste vi le enumar eu:
  • Pe scurt, beneficiile uleiului de argan pentru piele sunt:
  • previne pierderea umiditatii pielii
  • estompeaza ridurile
  • previne imbatranirea pielii
  • stimuleaza regenerearea celulelor pielii
  • reduce cicatricile
  • ofera elasticitate pielii
  • previne vergeturile
  • are proprietati tonice
  • contribuie la vindecarea eczemelor si psoriazisului.


  • Avantajele folosirii uleiului de argan sunt:
  • are proprietati hidratante si microbiene
  • ajuta la restabilirea ph-ului natural al pielii
  • contribuie la estomparea ridurilor si ii ofera pielii elasticitate
  • regleaza eliberarea sebumului in cazul tenului gras
  • este util in tratarea pielii uscate
  • estompeaza si participa la vindecarea petelor si pustulelor cauzate de acnee sau varicela
  • are proprietatea de a regenera pielea prin revitalizarea functiilor celulelor
  • prin aplicare de ulei de argan pe unghii, acestea se intaresc
  • de asemenea, uleiul ajuta la diminuarea inflamatiilor si iritatiilor pielii
  • femeile insarcinate pot aplica pe corp ulei de argan pentru a preveni aparitia vergeturilor
  • machiajul pe baza de minerale are tendinta sa usuce pielea. Aceasta problema poate fi evitata prin masarea tenului cu 1-2 picaturi de ulei de argan inainte de aplicarea machiajului. 
Sper ca v-am lamurit in legatura cu beneficiile uleiului de argan. Eu am sa-l folosesc in continuare si am sa va tin la curent cu efectele lui. Voi reveni si cu alte postari despre alte uleiuri minune.


Voi ce uleiuri folositi? Care va plac mai mult?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!