duminică, 23 februarie 2014

Cum am scapat eu de iritatii...

Cu Panthoderm E .De multe ori ma iritam la subrat sau pe fata dupa epilare. Am incercat cu uleiuri, gen ulei de masline, sau uleiuri speciale de epilat.

Din pacate parca mai rau ma iritam. Si eu avand copii, am arsenal de creme si uleiuri de tot felul. Intr-o zi cand imi schimbam mezina, si ii faceam rutina de schimbat scutecelul, si ii dateam cu crema, uitandu-ma pe ea am observat ca contine vaselina si ulei de migdale. Stiind efectul uleiului de migdale, mi sa aprins beculetul.



Urmatoarea data cand m-am epilat, m-am dat si cu Panthoderm E, nu ma ustura, nu s-a mai inrosit locul epilat, in special pe fata la mustata, acolo mereu se vedea si ma enerva ca uneori ma epilam si trebuia sa plec, si mereu ramanea zona rosie.

Singurul inconvenient la Panthoderm E e ca, contine 2 lucruri nu tocmai ok pentru pielea unui bebelus, METILPARABEN si PROPILPARABEN.

Unguentul este bun si pentru arsurile solare, sau ca masura de precautie. Eu am mai folosit-o si la ragadele formate de la alaptat.

Ce parere aveti, l-ati folosit? L-ati incerca si voi?

Astept comentariile voastre




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!