joi, 6 februarie 2014

Interviu cu Mady

Buna fetelor,iata ca avem si un mic interviu cu "margelitoarea" Mady careia ii multumesc ca a acceptat invitatia mea de a da un interviu ptr mine. Ma simt onorata sa pot vorbi cu o femeie cum esti tu din mainile careia ies asemenea minutatii.


Cine se afla in spatele numelui “Mady ArtBijoux”? Ne poti spune mai multe despre cine e creatoarea lucrurilor personalizate cu pasiune si atentie, pe care le putem admira in magazine

Raspuns: Numele meu este Madalina, sunt din Brasov si sunt studenta in ultimul an la master. Timpul liber mi-l dedic accesoriilor handmade si sunt foarte pasionata de ceea ce fac.


Daca ar fi sa vorbim despre perioada de inceput, care ar fi primul obiect creat de tine ?

Raspuns: La inceput am realizat doar cercei… multe perechi de cercei, dupa care au urmat cateva modele de bratari si lantisoare. Cu timpul am inceput sa creez cat mai multe lucrusoare, cat mai diversificate.

 Ce materiale folosesti? Cum ai descoperit tehnicile de lucru pe care le folosesti?

Raspuns: Materialele folosite sunt diverse, din mai multe categorii: de la margele de sticla, acrilice, perle, cristale, pana la materiale textile. Am folosit chiar si pene pentru realizarea unor cercelusi si lantisoare. Nu pot sa spun ca am invatat de undeva tehnicile de lucru. Pur si simplu am inceput inspirandu-ma din alte modele de accesorii, dupa care inspiratia a inceput sa curga.


Ai o creatie preferata? Care ar fi povestea ei?

Raspuns: Nu pot spune ca am o creatie preferata, dar in general imi plac accesoriile roz. De curand am facut un ceas de mana, realizat din margele de toate tipurile, roz si mov. Arata ca o adevarata bombonica si pot spune ca este cu siguranta printer preferatele mele.


Care e cel mai important lucru pe care l-ai invatat de cand creezi?

 Raspuns: Am invatat ca pe acest domeniu orice poate deveni posibil cu putina inspiratie si am invatat sa acord o atentie deosebita lucrurilor marunte.


Cum iti gasesti inspiratia?

Raspuns: Cand gasesc putin timp liber si vreau sa ma apuc de accesorii, pur si simplu imi intind toate lucrusoarele si inspiratie vine de la sine. Trebuie sa recunosc ca cele mai puternice momente de inspiratie sunt fie noapte inainte sa dorm, fie cand sunt foarte ocupata cu alte lucruri, cum ar fi invatatul, proiecte, etc.  Oricum inspiratia exista, dar din pacate nu am timpul necesar pentru a realize tot ceea ce imi doresc.


Ce iti mai ocupa timpul, in afara de crearea lucrurilor pe care le putem admira in magazinul tau ?

Raspuns:  Majoritatea timpului sunt ocupata cu editare video si scoala. Putine sunt momentele in care am timp de realizat accesorii.

  
Cum abordezi partea de business a activitatii tale? Cum iti promovezi creatiile?

Raspuns: Momentan mi-am promovat accesoriile doar pe pagina de facebook, dar sper ca in viitorul apropiat sa realizez si un site. Primul pas este realizat, dar pana la finalizare mai este de munca.


Hobby sau afacere? Crezi ca la ora actuala handmade-ul poate reprezenta un mijloc de trai?

Raspuns: Momentan este un hobby, dar probabil cu mai multa implicare, si cu putin ajutor din partea altor persoane s-ar putea transforma intr-o afacere.


Cum ti-ai caracteriza creatiile in 3 cuvinte

Raspuns: Colorate, personalizate, jucause.


 Ce sfat ai da unui incepator de handmade?

Raspuns:  Chiar daca la inceput pare putin mai greu, sa nu se lase pagubas, daca ii place ceea ce face!


Si in incheiere,cateva cuvinte pentru cititoarele blogului…

Voi incheia acest interviu cu un mic citat: “Alegeti un job care va place si nu va trebui sa munciti nici-o zi din viata voastra.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!