luni, 17 februarie 2014

Make-up And Nails.ro

Dupa cum spune si titlul, ma refer la http://www.makeup-nails.ro/ . Este un site care mie mi-a placut de la inceput.  Sa va spun si de ce

 In primul rand, diversitatea produselor. Produsele sunt structurate pe categorii usor de gasit.
Una din categoriile care mie mi-au placut este a truselor de farduri. Produsele sunt foarte bine prezentata si pune intr-o lumina care le evidentiaza fiecare atu.
Trusele de farduri au preturi mai mult decat accesibile pentru orice buzunar. Trusa de 96 de culori este doar 59 de lei, unde eu am vazut-o pe alte site-uri cu mult peste 70 de lei.

Unde mai pui ca au si pensulele profesionale MAC (uu abia astept sa le fac review) care sunt mai mult decat accesibile. 

Site-ul beneficiaza si de produsele de la Kallos. Au toate mastile de par Kallos. Eu am dat 17-18 lei pe masca, si cand am vazut aici ca este cu muuult mai ieftina sa ma iau cu mainile de par.

Pentru cele care se pricep la "modelat unghiute" aici gasiti tot ce aveti necesar pentru practica voastra. De la betisoare fimo, la carusele si pietricele , lampi uv si tips-uri.

Pentru Make-up artiste sau celor care le place sa se joace cu machiajul au o gama variata de produse, de la primer la pensule, farduri si tot ce este necesar pentru un make-up profesionist.

Si pentru ca am enumerat 3 motive al doilea este pretul. Pentru ca stim cu toatele ce greu este sa economisim pentru a ne lua produsul X sau Y cate economii facem pentru a ne lua un produs mai scump dar de calitate superioara, cum spune zicala "Dai un ban,dar stii ca face". 

Iar al 3-lei motiv este calitatea. DA. Raportul/calitate pret este excelent. Greu gasim si produse de calitate la un pret accesibil. Sunt multe fake-uri pe piata care ne induc in eroare si alteori nu au efectul scontat ca cel original. Aici ai certitudinea ca produsele sunt originale.Si nu ai surprize neplacute.

Magazinul pune la dispozitia clientului procesarea securizata a platilor , transport gratuit prin posta, posibilitatea returnarii prodselor si schimbarea produsului in cazul in care nu ti se potriveste ceva sau nu e  ceea ce ti-ai dorit.

Va invit pe  http://www.makeup-nails.ro/ sa aruncati un ochi si de ce nu la shoppinguiala!!

Voi reveni cu articol mai detalia despre produse ( urmeaza sa primesc pentru testare)



Acest articol a fost scris in scop publicitar!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!