marți, 25 februarie 2014

Parfumul meu preferat...

Este Hypnosis woman. Eu l-am achizitionat de la Lady's. Nestiind cum miroase pentru ca nu am avut esantion, m-am luat dupa ambalaj, dar am vazut in ingredientele lui vanilia, care mie imi place foarte mult. Ambalajul lui mi-a placut de la inceput, este o sticla mai deosebita, frumos colorata.


Mai am cam un sfert din el deci urmeaza o noua achizitie, nu este nici foarte scumpa in jur de 39 de lei. Imi place ca este apa de parfum si nu apa de toaleta. O sa fac un articol si despre aceste lucruri pentru a sti cum sa le deosebiti.
Notele lui sunt florale cu aroma orientala, si anume floarea pasiunii, vanilie si vetiver. Pe pielea mea se simte destul de bine floarea pasiunii si aroma orientala, este un parfum calduros, cel putin pe mine asa ma face sa ma simt, imi da o nota de caldura. Este cam puternic pentru a-l purta vara, eu il folosesc in zilele mai racoroase. Ce nu prea imi place ca nu tine chiar extrem de mult, in jur de 8 ore tine cel putin la mine pe piele, dar bluza a doua zi inca miroase. 

Voi ce parere aveti? L-ati incercat? Cum vi se pare?



3 comentarii:

  1. Pe asta l-am avut si eu....dar nu m-a multumit prea tare. Are un miros tare si intepator la inceput...iar la mine cel putin dupa maxim 2 ore nu se mai simte absolut deloc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmm... mi-ai facut pofta de miros de vanilie ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie nu mi se pare tare si intepator mi se pare cald asa nu stiu cum sa-ti explic,.. mie imi place, l-am luat de cateva ori. Si chiar se simte mirosul de vanilie.

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!