joi, 6 februarie 2014

Produse noi

Buna dragelor.. am avut o ziii.. ptiuu.. :))) nici nu ma asteptam sa fie asa... astazi am avut  o zi incarcata...am primit coleteee si ghiciti ce?? Surprize multe .

Sa va zic. Primul colet lam primit de la Produse Bio-Protect







Carora le multumesc pentru ele. In pachet mi-au trimis un gel de dus cu lapte de capra,o crema contur de ochi si o crema cu vitamina E, propolis si lapte de capra,precum si un carnetel de care m-am indragostit dar ma cert cu fiica-mea pe el. Cred ca il facem jumate-jumate. :))) Aaa si sa nu uit un calendar pe anul in curs care era prin foarte elegant de gatul gelului de dus. 
PS: gelul de dus miroase superb. Revin cu review la toate produsele.

In alta ordine de idei astazi am mai primit si de la Multi-Gyn un pachetel pentru care le multumesc.


El contine Multi-Gyn Actigel care are si adaptor vaginal si Multi-Gyn FemiWash spuma de curatare a zonei intime. Le-am testat lap rima vedere si sunt ok,le-am folosit doar odata. Am sa le mai folosesc si o sa revin cu review despre ele.

Si nu in ultimul rand Farmec m-a rasplatit cu un demachiant ca cel de la Giveaway Demachiant cu galbenele 2in1 

Nu am apucat sa il testez,dar imi voi face un make-up zilele astea sa vi-l impartasesc si il voi testa atunci. Mirosul oricum e bestial. Va multumesc Farmec.


Acestea fiind spuse va las sa va delectati cu pozele si articolele mele. Va pupacesc. Revin!!
               Voi ce "bunatati" ati mai primit? Ce produse mai aveti la testat? 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!