duminică, 23 februarie 2014

Review Concelear AVON

Buna fetele... Azi am ales sa va vorbesc despre Concelear-ul AVON nuanta medium, invisible light.

De fapt in descrierea lui nu e chiar asa mediu.. cel putin pentru tenul meu ar fi trebuit unul muult mai light.



Dupa cum vedeti in poza nu pare light. Are o culoare muult prea proeminenta, trebuie intins foarte bine  pe ten, numai daca s-ar si intinde, pentru ca se strange ca niste scamute cand il intind mai mult, si dupa ce il folosesc mi se inchide prea mult zona, si par s fi batuta :)))

Sau ca si cum as avea cearcane de o saptamana. Pe piele arata cam asa 


Chiar daca dau si cu fond de ten, tot se vede ca il port pe fata, pentru ca nu se intinde suficient de bine si e prea inchis. Si mai are o problema se usuca prea repede, daca nu aveti "viteza" sa-l intindeti... veti ramane cu pete. Si pensula cu care vine in dotare nu e buna de nimic tot degetele raman la putere.
Eu ii dau un 5 pentru ca nu mi-a placut deloc cum s-a comportat. 

 Voi ce folositi? Ati incercat acest concelear de la AVON? Cum vi s-a parut?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!