joi, 6 februarie 2014

Review Concelear VeryMe Oriflame

Helloscumpelor. M-am decis sa fac un  review la Concealearul de la oriflame. Eu il folosesc de ceva timp pentru a ilumina anumite zone ale fetei si a mai "subtia" un pic linia nasului. Pentru ca eu am nasul mai grosut putin. Sau cel putin asa mi se pare mie :))
Este din gama VeryMe,gama mai low a lui Oriflame. Dar mie mi-a placut. Am dat vreo 10 lei pe el. Imi place aplicatorul lui. Este soft. Culoarea este cea mai deschisa,pentru ca l-am vrut un pic mai deschis decat fondul de ten. E mai galben. Acopera foarte bine defectele si mascheaza cosurile si punctele care ies in evidenta gen roseata. Eu mai intai folosesc fondul de ten si apoi cu aplicatorul lui dau cateva punctulete sub ochi si pe linia nasului si un pic in barbie. Lumineaza exact zonele in care dai, Eu il Folosesc si la barbie pentru a lumina zona fetei si a cadea lumina mai bine pe fata.Conectorul care il are in capat va permite sa mia conectati si un alt "accesoriu" din aceeasi gama. Eu am avut un lipgloss dar bineinteles fiica-mea si-a facut de cap din nou :)))) si ma lasat fara ruj. 
Per total eu sunt multumita de efectele lui. Nu acelasi lucru pot spune si despre cel de la Avon,dar asta este o alta poveste cu care am sa revin.

Voi ce iluminatoare folositi? 

Va pupacesc !!  

2 comentarii:

  1. Arata bine, se mai gaseste in catalog? Pt ca eu nu l-am vazut, eu il folossc pe cel de la astor si sunt multumita de el ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Scumpa mai este in catalog dar nu mereu,eu sunt reprezentant daca te pot ajuta cu ceva nu ezita sa-mi spui eu folosesc de la ei si fondul de ten de la giordani,iar iluminatorul a costat in jur de 8-10 lei maxim. Vrei sa te anunt cand vine catalogul daca exista in catalog acum?

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!