vineri, 14 februarie 2014

Review Creion Double Trouble Oriflame

Hello zuzulici, am asa multe sa va spun. Dar sa incep cu un produs de care nu ma declar prea incantata. Este vorba de Creionul dermatograf dublu pentru ochi Very Me Double trouble . Eu folosesc produse din gama mai low a Oriflame-ului,adica Very me. Mi se par mai accesibile dar si ok cat de cat raport calitate/pret.
De acest creion nu prea sunt multumita,pentru ca se intinde destul de greu,si culorile nu se prea diferentiaza intre ele. Eu am avut Blue Lagoon. Ori unde sunt apropiate ca culoare ori nu stiu...la mine pur si simplu nu se vede
 Imi pare rau e el,dar este foarte dur. Se intinde si greu, si mai si curge pe deasupra. Adica daca afara or fi vreo 35-40 de grade v-ati scos,va pomeniti ca va curge dupa atata migala de intins la el..caci trebuie straturi nene nu gluma.
Dupa cum vedeti in poza mare diferenta nu este intre ele,ma refer aici la culoare. Iar pe piele nici atat. A trebuit sa dau vreo 2-3 straturi ca sa va pot arata cat de cat culoarea lui,si dupa cum se vede face si  "bilute". Iar ca sa-l sterg a fost nevoie doar de putina apa si imediat sa luat.
Din pacate de la mine are un mare 4. Mie personal nu imi place. In schimb mai am unul de la Very Me in doua culoari dar difera ambalajul de care sunt super incantata acela are mov la un capat si negru la un capat. 
Intradevar negrul curge mai mult de 2-3 ore nu rezista, fata de suratul lor mai mare renumitul Giordani care face parte din gama de lux. L-am avut si pe acela si am fost foarte multumita de el,o idee prea moale,cremos. Dar buretelul compensa lipsul. Iese un smokey eyes de numa numa,

Voi ce dermatografe folositi? Ati incercat pe cele de la Oriflame? Cum vi se par?



2 comentarii:

  1. Creioanele din Gama Very me difera mult intre ele am 3 iar 2 dintre ele sunt excelente si unul este dezamagitor:(Culmea cel mai prost este tot o nuanta mai inchisa ca al tau

    RăspundețiȘtergere
  2. Da eu am ramas dezamagita de calitatea lui, culmea ca am de la color trend care nu-mi vine sa-l las, tot in 2 culori, si imi place tare mult e cremos, nu zgarie, pe cand asta ma cam chinui sa scot o culoare de la el..

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!