marți, 11 februarie 2014

Review Fond de Ten Giordani Gold

Buna fetele,am revenit cu un review interesant.Astazi va prezint un fond de ten de care eu nu ma dezlipesc niciodata. Este vorba de Giordani Gold de la Oriflame  nuantal Natural Beige. Imi place in primul rand ca are pompita,deci dozarea este exact cat ai nevoie pentru o aplicare.

Textura lui este una usoara,light. Se intinde destul de bine si acopera uniform imperfectiunile.Imbunatatesc vizibil aspectul pielii si al tenului,si tot odata ofera luminozitate


Dupa cum vedeti si in poze acopera destul de bine,este lejer si se intinde foarte usor.Si tot odata reduce si micutele riduri de expresie,liniile fine ale gurii.
Acestea sunt nuantele,de obicei se potrivesc foarte bine ca cele din descriere. Ei mi-am luat natural beige si sunt multumita se potriveste perfect. Cel Porcelain este muuult prea deschis un roz sper alb ceva de gen.
Are un pret in jur de 30 de lei si il gasiti in catalogul de la oriflame (ps sunt reprezentant,deci va astept daca doriti ceva de la ei )

Voi ce fond de ten folositi? Ati incercat Giordani? Cum vi se pare?

Va pupacesc!!


7 comentarii:

  1. Nu am incercat niciun fond de ten de la Oriflame!
    I-as da o sansa acestuia, avand in vedere faptul ca acopera imperfectiunile:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in poza se vede destul de bine, cat de bine acopera. Eu suntmultumita de el. avand in vede ca am ceva " vulcani " pe fata si semne de la ei

      Ștergere
  2. eu sunt foarte multumita de el. cand imi cumpar imi iau cate 3-4 cand sunt la oferta. pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu l-am folosit insa de foarte mult timp si tin minte ca mi-a placut tare mult. Acum ma tot gandesc sa il recumpar :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi place tare mult textura lui si acoperirea. Si nu curge dupa fata in primul rand. Va pupic

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu ma inteleg bine cu el...nu cred ca am de gand sa-l schimb prea curand

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!