marți, 25 februarie 2014

Review Gel de dus cu lapte de capra

Cand spun "Lapte de capra" ma gandesc la natural, ma gandesc la....gustos, eu mananca branzica de capra ca mi se pare delicioasa si cea mai buna si sanatoasa. Dar lapte de capra nu m-am incumetat niciodata sa beau. Dar sa-l folosesc pe corp siguuurrr ca da, pentru ca stiu ca face minuni pielii. Am sa va prezint Gelul meu de dus cu lapte de capra


Ce imi place la gelul de dus este in primul rand pompita, pentru ca dozarea este optima si se face in functie de cat ai nevoie, si nu facem risipa. AL doilea lucru este mirosul, miroase a lamaita, cu toate ca nu  contine lamaie, dar va spun si de ce, din cauza acidului citric si a uleiului de roinita. Ingredientele lui delicate cu pielea o lasa "pufoasa" si parfumata delicat.

Acest gel de dus este foarte bun si pentru cei cu pielea acneica. Consistenta lui nu e nici lichida rau dar nici cremoasa, e mai degraba uleioasa, adica textura lui ar fi ca cea a unui ulei mai diluat.


N-am prea reusit sa-i fac poza cum trebuie pentru ca imi curgea printre degete. Cred ca asta e un inconvenient. In rest numai de bine. Eu sunt multumita de el in mare parte.Eu imi spal si fetele cu el. Doar un mic inconvenient are: nu face spuma...mai deloc. Poate pentru unele dintre voi conteaza acest aspect, in alegerea gelului de dus

Voi ce parere aveti? Ati incerca un astfel de gel de dus? Va tenteaza?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!