joi, 13 februarie 2014

Review Gene false Cupio

Buna dragelor, de astazi sunt si eu fericita posesoare a genelor false Cupio . Eu sunt o impatimita a genelor false. Pentru ca mama natura nu m-a inzestrat cu o podoaba piloasa mai deasa,drept urmare nici gene nu prea am. Veti vede in articol. Daca m-ati urmarit,la capitolul make-up,veti vedea ca in ultimele 2 poze port gene false dar acolo sunt fir cu fir (fie vorba intre noi,dificile rau)
Eu am ales de la Cupio genele false J'adore , mi se pare cel mai naturale pe ochi. Eu am folosit multe tipuri de gene chiar si de la Ardell, de care nu am fost foarte incantata pentru ca erau atat de tare lipite de cutie incat jumatate din genele din cutie sau rupt. Cu cele de la Cupio nu am avut problema asta. Chiar daca sunt tip banda. 
Imi pare rau de calitatea pozelor,dar am ramas fara aparat si incerc sa ma descurc cu telefonul.
Sa revenim la gene. Sunt foarte maleabile in primul rand, am laes tip banda pentr ca mi se pare prea dificil de aplicat, si chiar vroiam sa incerc tip banda din par natural. Eu intotdeauna am trait cu impresia ca cele tip banda par sintetice pe ochi. Dar nu-i asa.Ce imi place la ele este ca nu se simt pe ochi,sunt foarte naturale,nu incarca ochiul si poti "pacali" usor. Se dezlipeste destul de usor,dar eu folosesc totusi putin demachiant,este mai "safe" si pentru gene si pentru ochi. Bine sa nu le "torturati" prea tare,ca sa poata avea o durata mai lunga de viata. Si eu nu prea le dau cu rimel,la nevoie doar un strat. Am sa va arat si poza cu ce lipsa duc de gene. E doar exemplificativa,caci am sa fac un make-up sambata (deh, e V-day,iesim in oras :P ). Lipiciul mi se pare ok,eu mai am un lipici si de la ala firma,dar negru iar in momentul cand se usuca raman "bobite" in locul unde a fost aplicate genele. De la Cupio il am transparent. Nici nu se observa. Singurul lucru "deranjant" este ca se usuca cam greut. Dar per total sunt ok. 



Iar aici am o poza in care aveam gene false manunchi


Voi ati folosit gene false? De la ce firma? Cum va-ti inteles cu ele?



2 comentarii:

  1. si eu am tot de la Cupio! Le-am castigat la un concurs :) inca stau cuminti in cutiuta pentru ca nu am cautat adeziv pentru ele, dar cum o sa imi cumpar, o sa fac o proba, de curiozitate; apoi o sa le pastrez pentru o ocazie deosebita, pentru ca si ele sunt ceva mai speciale, eu mi-am ales Night Embrace, daca te uiti, sunt niste gene absolut superbe, negre, foarte dese si lungi, si se preteaza de minune la o tinuta de seara si un machiaj mai pretentios. Eu am genele naturale rarute si o sa se vada clar diferenta cand o sa aplic genele false. :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. pai ca si la mine...nici nu zici ca am gene naturale...dar cand le pun pastea wow,barbatimiu zice azi :"nevasta ce-ai facut,tiai alungit genele" :))) ca ii par schimbata :))imi plac la nebunie

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!