joi, 13 februarie 2014

Review Masca par Kallos

Buna fetele,ce faceti? Eu va aduc un nou review. Este vorba despre masca de par cu miere de la Kallos.

Eu am parul foart degradat,in urma multiplelor decolorari, si am tot cautat produse care sa-l tina cat de cat in frau. Am incercat si spray-uri si tratamente,dar nimic nu a mers. Acum o folosesc in paralel cu Gerovital tratament,  ( vedeti review aici ), iar dupa spalarea cu samponul, imi dau cu aceasta masca. Masca are o textura usoara,dar totusi cremoasa. Are un miros nu tocmai placut,datorita ingredientelor care le contine. Dupa tratamentul cu aceasta masca,patul devine usor de pieptanat si aranjat,matasos si stralucitor. Nu mai are acel aspect de "matura". Ce imi place la ea este faptul ca are o cantitate destul de mare 800ml, la un pret avantajos ( eu am dat  in jur de 17 lei parca) si tine destul de mult ptr ca e recomandata odata maxim de 2 ori pe saptamana,eu o am de 3 luni aproximativ,si parca tot nu s-a dus. Bine unde am si parul mai scurt putin.
Este de foarte mare ajutor parului degradat,pentru ca il regenreaza,iar efectele se vad cam dupa 2-3 utilizari. Bine inteles ca la prima utilizare veti vedea ca parul devine mai usor de pieptanat.
Dupa folosirea mastii eu imi dau cu spray-ul de la gerovital pentru par deteriorat,si deja vad efectele,parul meu nu mai cade excesiv. De curand am primit pentru testare un Ulei de Argan Pur si am sa-l folosesc si pe acesta. Am sa revin cu review si pentru el. Cam atat pentru azi :)

Voi ce masti folositi? Ati incercat aceasta masca?





6 comentarii:

  1. Si eu folosesc de la Kallos masca aceea cu placenta, sau ceva de genul. Sunt multumita de ea, mai ales ca asa cum ai spus si tu, nu sunt foarte costisitoare. M-am saturat sa dau banii pe produse scumpe care oricum nu ajuta cu nimic. Platesti doar brand-ul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa clar ca le platesti brandul,si realizezi ca nu au nici un efect..parca ti se face "parul maciuca " iar....sunt foarte multe produse low cost dar cu eficienta mare.

      Ștergere
  2. Eu am folosit doar Placenta si chiar e tare buna. Pe aceasta nu am incercat-o.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am fost foarte multumita de ea. Si aia cu lapte e buna,dar aia are mirosul frumos. Asta intradevar nuare un miros chiar ok..mai mult a "chimic"...dar in rest e ok, este foarte buna pentru parul rebel

      Ștergere
  3. Eu nu am folosit nicio masca de la Kallos, spre rusinea mea. Sunt in cautarea a "ceva" pentru volum...nu stiu ce sa ma mai fac cu el :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincer nu-i o rusine ca si eu pana le-am descoperit.... este foarte buna si ptr volum,dar cred ca mai buna e cea cu placenta! Te pup

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!