marți, 25 februarie 2014

Review masca peel off Caviar extract

Am promis mai de mult acest review, unei alte bloggerite, imi cer scuze ca nu am mai apucat sa-l postez, dar deh...ceva problemute.
Sa incepem cu inceputul. Masca arata asa:

Are 75 de ml. mie imi ajunge cam 3 luni. Eu o folosesc 1 data pe saptamana pentru ca merg concomitent si cu Egyptean Secret, care este tot peel off. Asta cu caviar are in compozitie mici particule stralucitoare, care odata ajunge pe piele revitalizeaza tenul si il face mai luminos. 


Nu stiu cat de clar se poate vedea, dar eu am incercat. Ea este transparenta. O tin cam 20 de minute pe fata uneori si mai mult daca e mai cald in casa, ca sa fiu sigura ca s-a uscat complet, dupa care o trag, si imi dau cu un tonic bio pe fata. Mi-e mi-a placut aceasta masca, si am s-o recumpar. Sper ca v-a fost de folos review-ul meu.

Voi folositi mastile de Avon? Care va plac?




3 comentarii:

  1. Si eu am pus ochii de mult pe ea si cred ca o cumpar curand :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar cum se simte pielea dupa ? Lasa senzatia aceea de ten uscat ? E ok sa folosesti doua masti peel off in aceeasi saptamana? pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Alina pielea e ok, nu e uscata, eu am avut prima senzatia ca si cum as fi dat cu silicon pe fata, aluneca tot dar dupa ce ii dau cu tonic e super ok. Mie nu mi la uscat, il lumineaza. Iar in privinta daca e ok sa folosesti 2 masti eu spun asa: pe ambalajul amadurora scrie a se folosi de 1-2 ori pe saptamana, eu o folosesc odata pe-asta odata pe-aia. TE pup

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!