duminică, 2 februarie 2014

Review Oriflame Foot Spray

Hehe buna iubitele,vreau sa va zic ca azi am avut o stare de super bine. Am facut un dusulet si ghiciti ce? Am folosit un spray care il ador. Este vorba de Foot Spray Reviving Eucalipt.El arata asa

 Are un ambalaj dragut sa spunem are o cantitate de 250 de ml. Dar ce face el?? Ptiu..ceva ce nu cred ca pot face multe produse. Datorita continutului de menta racoritoare si ulei natural de eucalipt lasa cea mai racoritaore senzatie pe picioare. Eu il folosesc in orice perioada a anului,dar vara e ceva divin. Te simti ca plutesti daca folosesti sprayul si apoi incalti perechea favorita de incaltaminte simti ca plutesti. Este un spray care lasa piciorul sa respire si tot odata il invaluieste in prospetime intreaga zi,deci daca aveti probleme cu transpiratia picioarelor stati fara griji daca folositi spray-ul. Eu folosesc spray-ul pe timpul zilei,iar seara cu niste sosete de bumbac si crema Foot Cream. Dar revin cu review si despre crema. Caci acum vede este spray-ul. Dupa cum vedeti ambalajul este destul de mare si nu se consuma asa greu. Pentur ca un singur "puf" pe un picior este de ajuns. Daca aveti probleme cu transpiratia abundenta puteti sa dati si in incaltaminte. Eu v-il recomand cu draga inima. 
Va pupacesc. 
Voi ce folositi pentru picioare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!