joi, 20 februarie 2014

Review - Scrub turta dulce Farmona

Eu nu prea obisnuiam sa-mi "agresez" pielea folosind scub-uri. Am folosit gomajele pe fata si m-au iritat destul de tare, si nu aveau nici efectul scontat. Deci o perioada am renuntat in a-mi mai achizitiona astfel de produse.

Pana cand am inceput colaborarea cu Farmona . Mi-au recomandat scrub-ul cu cristale de zahar cu turta dulce .

 Initial am fost sceptita, avand antecedente cu astfel de produse. Dar la insistentele lor am incercat. Buunn zis si facut.
Imi ajunge produsul relativ repede, in prima instanta ma cucerit mirosul, extremmm de aromat. Are un miros dulceag dar care nu ineaca,e placut simtului olfactiv. Ambalajul este destul de atragator chiar imi place, si destuuulll de mare are 225g, si ajunge pentru  o perioada destul de multicica, pentru ca se foloseste o cantitate destul de mica.

Consistenta este una grunjoasa densa dar in acelasi timp delicata cu pielea ta. Avand in vedere ca este bazata pe cristale din  zahar de trestie pure. Nu agaseaza pielea sau o agreseaza.



Extractul natural de ghimbir si miere catifelea si hidrateaza pielea in profunzime,de aici si mirosul imbietor. Eu pur si simplu m-am indragostit de acest scrub.

Cand ia contact cu apa, masandu-l usor pe piele,si topindu-se cristalele de zahar el devine usor laptos. 


Eu il folosesc pe fata in loc de gomaj. Si stiti ce?? Mi-au disparut vesnicele puncte negre de pe nas. Fata mea arata asa curata, oofff ca de bebelus. Dupa utilizare nici nu mai aveti nevoie de crema. Acest scrub face totul. Eu il folosesc si dupa epilat, e racoritor. Eu sunt foarte multumita de el. Pe site gasiti diverse arome, la pretul de 26.99 care eu zic ca e mai mult decat acceptabil, avand in vedere cantitatea destul de mare.

Voi ce ziceti, ati incerca? Ce scrub/gomaj folositi? 







4 comentarii:

  1. Il folosesti pe fata?si ai scapat de punctele negre?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Andra, l-am folosit pe fata chiar nu mai am nevoie de alt exfoliant, ma simt asa de bine dupa ce il folosesc pe acesta. Imi place tare mult, mai ales ca la mine pe nas se vedeau punctele negre, acum il folosesc o zi da una nu, si sunt foarte multumita, am tenul mai luminos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si e asa delicios... fii-mea ce amica, bagase manuta in el sa manance, chia miroase minunat si au diverse arome dar mie imi place eficienta lui

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!