marți, 11 februarie 2014

Super reduceri de iarna la Color Cosmetics

Buna zuzulicelor,am revenit cu o postare noua.
Navigand pe net ( si nu m-am inecat :)) ) am dat peste un site interesant. Imi place ca are gama care eu o folosesc si anume Saffron.



Acesta este site-ul. Au super reduceri in perioada aceasta. Ce mi-a atras mie atentia este aceasta trusa Saffron (ador Saffron ) are un pret mai mult decat ok. Nuantele sunt superbe si este o gama high calitativ.

Alt lucru care mia placut este acest fond de ten Fond de ten de la Treublend care este sub forma de pudra,potrivita pentru o zi light care nu necesita foarte mult make-up,ptr o zi usoara la servici.

Pe site am gasit acest Mascara Almay care mi se pare destul de interesant, sa iti faci singura dozarea la "crema" pe perie. Ca sa nu ai gene prea incarcate. Si pretul la fel este pe masura produsului

Sper ca v-au placut produsele si va astept sa vizionati site-ul

 Ce va place de pe site? Va atras ceva atentia?

Va pupacesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!