duminică, 23 martie 2014

A venit primavaraaaaaaaa

Hehehe, oficial a venit primavara. Se pare ca natura nu ne mai da pace cu caldurica. Trebuie sa-i multumim domnului Soare, ca ne incalzeste, pamantul, dar si sufletul.
A venit anotimpul in care natura reinvie la viata tot ce are ea mai frumos. Revine la culorile pastelate din fiecare an.

Si se pare ca la mine primavara a venit cu un cadou minunat si numai bun pentru primavara.

Este vorba de un cadou din partea Pastel Cosmetics.
Am ramas placut surprinsa cand la usa mi s-a prezentat curierul cu o cutiuta nici prea mare nici prea mica, dar de pastrat :)), si nu foarte grea. Cand am desfacut-o am ramas impresionata de ambalajul dragut pe care il are. Deci aceasta cutie isi va gasi locul in dulapiorul meu cu minuni.
Dar haideti sa va arat ce continea acea cutiuta

In cutiuta am avut 1 fond de ten stick ( suuuper frumos si delicat), un blush duo ( care n-am rezistat si imediat am aplicat o tzara :)) ), o oja nude, un lip-gloss cu o tenta delicata de roz, chiar naturala, si o cutiuta cu 4 compartimente pentru realizarea machiajului nude.


Abi astept sa realizez machiajul nude cu aceasta mica trusa. Maine ma pun pe treaba. 

Va place cadoul meu? Voi ce cadouri ati primit de primavara?


2 comentarii:

  1. Numai chestii frumoase ai primit.
    Sa le folosesti cu placere :)
    Kisses :*
    Alexandra - http://chic-and-everything.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Alexandra, am ramas placut impresionata de acest mic cadouas.. mi-a placut enorm, am zis ca ma duc in mall sa mai cumpar de la ei. Oricum prima impresie sunt super, am realizat si un machiaj cu ele. Te pup

      Ștergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!