luni, 31 martie 2014

Bucle perfecte pentru fete perfecte

Si daca tot am vorbit despre aranjarea parului in articolul trecut, si coafarea lui, odata cu InStyler mi-am mai comandat si niste bigudiuri are m-au atras prin designul lor inovativ.
De ce spun asta? Pentru  ca nu sunt bigudiurile obisnuite, cu tepi, sa te doara capul cand dormi cu ele, nu au arici de prindere care este la fel de incomod si mai si rupe firul de par pe deasupra.



Aceastea imi plac daca vreau un look mai sofisticat si mai "buclat". Sunt foarte moi si practice si nu stai cu gandul ca se pot desface peste noapte si nici nu dormi incomod de la ele, sau ca ar putea sa cada caci au un sistem de prindere unic, de fapt nici nu se prind.

Are ca un fel de carlig cu care se prinde parul si de introduce in bigudiu.
Ele sunt flexibile, au proprietati anti frecare si se maresc cu pana la 150% din volumul lor, iar forma buclelor este deja data de bigudiu. Voi nu trebuie decat sa introduceti parul prin bigudiuri. 
Am sa va arat si cum

Cu acel carlig care vi l-am aratat mai sus, bagati parul in el si tineti de par, iar apoi trageti de coada carligului pentru a rula parul prin bigudiu. Este foarte simplu, coada poate si marita sau scurtata in functie de dimensiunea parului vostru. Rezista la temperaturi de pana la +125 C. Aceste bigudiuri le-am achizitionat de pe acelasi site ca si InStylerul, pentru ca eu sincer va spun ca mi-a castigat increderea, comenzile vin extrem de repede si sigur. Pe aceste bigudiuri am dat suma modica de 15 lei.

Contine 8 bigudiuri de dimensiune mica si 8 de dimensiune mare. In acelasi colet mi-am luat si o forfecuta de unghii, dar nu am mai apucat sa-i fac poza. La pretul care am dat pe ea este mai mult decat buna, sunt foarte multumita de ea, taie excelent.

Ce parere aveti de achizitia mea? Ati incerca aceste bigudiuri, va surade ideea?


Image and video hosting by TinyPic

2 comentarii:

  1. Ce dragute sunt din poze! Nu am mai auzit pana acum de asemenea bigudiuri sa reziste la o asemenea temperatura. :O E ceva wow pentru mine!
    Este o achizitie buna, mai ales ca pretul este super ok! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic c a e super ok, pretul si calitatea lor, dar rezista la temperaturi mari ele, dar scalpul nostru nu :)) dar eu le folosesc noaptea si mai rearanjez cu InStyler, corectez cu el.. sunt multumita de achizitiile mele din ultima vreme

      Ștergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!