joi, 13 martie 2014

Cosmetice si iar cosmetice

Hello fetele, astazi va arat noutatea mea. Am primit un produs nou pe piata si anume Botanica .
                                               Botanica unt de corp

Este un unt de corp natural din ulei de samburi de caise, unt de shea si ulei de cocos. Este foarte bun pentru rehidratare a pielii.Cantitatea este destul de mare si deci economic. Am sa revin cu review la el dupa ce il voi supune la teste supreme :))


Pe langa faptul ca astazi am primit acest minunat unt de corp cei de la Flormar mi-au facut o surpriza minunata si mi-au trimis niste produse de-a dreptul superbe.


In pachetelul primi am avut asa:

  • un BB Cream nuanta Light
  • un fond de ten Mat Touch
  • un fond de tem Mat Velvet
  • un tus de ochi ArtLiner
  • ruj Deluxe Cashmere nunta 22 ( rosu puternic)
  • glos SuperShine nuanta 119
  • 2 rujuri selection 
Le multumesc frumos, si voi reveni cu review la ele, in curand

Un alt produs pe care l-am primit de la http://www.100percentpure.ro/ un site cu produse 100% naturale si in materie de make-up, este un LipGloss 100% vegetarian, 100% natural fara gluten
Mauvely Lip Gloss

Este un produs mai aparte, am sa va povestesc in review de ce. Culoarea ma cucerit din prima si textura lui.


Si de 8 martie mi-am mai facut un cadou. Mi-am cuparat o rochita/camasa de pe MimoStore.
Am sa revin cu pozele mele si cu detaliile.

Poze Rochie camasa

Cam atat pentru ora aceasta. Stati  pe aproape, va revin cu review-urile :P

Va plac cadourile mele? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!