miercuri, 12 martie 2014

Dulapiorul meu cu minuni :)

Hihihi, daca tot e primavara, astazi m-a apucat curatenia.. Am facut curatenie la haine, am mai dat ce nu mai imi venea, ca m-am mai ingrasat putin ( si vreau mai mult :P ), am facut curat in casa..Eeeee si am ajuns la dulapiorul meu fermecat cum imi place mie sa-i spun. Acolo imi tin mare majoritate a lucrurilor mele de ingrijire si make-up. Mai am cateva prin baie dar am uitat sa le pozez. Si cum spuneam am facut curatenie, am mai aruncat din rimelurile care se uscase si de care uitasem in totalitate ca le am, din creioanele care nu imi mai placeau si totusi le tineam acolo.. de ce nu stiu.. rujurile la fel, care numai erau pe gustul meu le-am dat maica-mii, mi-am asezat frumos pensulele intr-un suport ingenios, dar vi-l arat alta data, si restul de lucrursoare prin cutiute frumos aranjate. Haideti sa va arat dulapiorul meu
Jos pe raft am o mica parte din lumanarile mele, caci imi plac la nebunie si am sa va arat intr-o zi multitudinea de forme si arome pe care le detin. Langa lumanarele stau ingerasii mei si elefantul feng-shui, neaparat cu trompa spre usa :)) Si poza fetei mele cele mari Alessia.

Dupa cum vedeti la mine sunt aranjate toate si asta nu pentru poza, la mine asa sunt in permanenta pentru ca imi place sa fie ordine si sa le gasesc mereu cu usurinta nu sa stau sa bajbaiesc dupa ele, si daca aici nu umbla nimeni decat eu, harmalaie nu are cum sa fie. Caci lucrurile uzuale si zilnice sunt mai jos iar cele care le folosesc mai rar mai sus. Dar ma repet mai am si in baie.


Hihi sus pe raft se vede iconita :) si 2 din 3 maimutici :))



In dreapta este un alt ulei de argan pe care il ador de la Salon Acad'Oro, si ieri mi-am luat o crema de la balea pentru fata cu SPF. E inca in teste.



                                                                  Colectia de parfumuri :)

                                                       Iar aici... este coltul minunilor. Aici Alessia mea isi strange diplomele                                                 castigate pe la concursuri la gradinita, si picturile ei pe ispsos la diverse ocazii.
Ultima ei pictura de genu este aceasta dragalasa minnie, facuta cu cateva zile in urma, cand am iesit la plimbare in parc. :)

Deci cam asta e dulapiorul meu. 

Va place dulapiorul meu? Voi cum va tineti lucrusoarele?

2 comentarii:

  1. uau, chiar ca esti foarte ordonata! eu cosmeticele le tin cam la gramada, am incercat sa pun rujurile intr-un portfard si parca nu stau frumos acolo... :).
    Mi-ar placea sa iti vad si colectia de lumanarele <3
    Te pup, fata harnicuta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, da eu sunt ordonata de fel, ca in armata :))) si imi place sa fie un ordine, am sa-mi pozez si colectia de lumanarici :)

      Ștergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!