miercuri, 12 martie 2014

Esentialul Bio

Buna dragelor, vin la voi cu un nou produs si site.
Esentiale-biohttp://esentiale-bio.shopmania.biz/ este site-ul. Am avut placerea sa imi cumpar de aici 2 produse minunate care m-au incantat de la inceput. Mi-am ales Sapunul Bio Lichid ,  care poate fi folosit cu succes si ca gel de dus, are un miros incantator de lamaie.
Poze Săpun bio lichid Citrice-Măsline

Iar al doilea produs, eu avand 2 copii ma cam lupt cu petele, si fiind o noutate pentru mine, am optat pentru Sapunul solid de indepartare a petelor. Acest produs este pe baza de bila de bovine. Voi reveni cu review pentru ambele produse. Sapunul lichid deja l-am folosit la baita fetelor, miroase minunat, si acum la cateva ore dupa baita fiimea inca miroase a lamaie. La prima impresie mi-a placut destul de mult. Am sa revin urmatoarele  zile sa va spun  cum sunt mai detaliat, iar sapunelul pentru pete maine il pun in functiune ca am ceva pete de scos si va arat cu poze. Acest site comercializeaza produse 100% naturale pentru casa, produse de igiena si de curatare a tenului precum si uleiuri esentiale.
Poze Săpun solid de îndepărtare pete, ecologic 100 gr

O noutate la acest site este faptul ca nu ai comanda minima iar livrarea pentru adresele din Bucuresti este gratuita, avand in vedere ca acest site este site-ul cu preturile cele mai mici de pe piata. Pentru provincie e gratis livrarea la comenzi de peste 200 de lei. Eu cred ca este un lucru rar intalnit pe site-urile noastra ca un comerciant sa nu-ti impuna o comanda de o suma anume si pe deasupra sa-ti mai si livreze gratuit.

Voi ce parere aveti despre site? Dar despre produse? Astept parerile voastre

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!