marți, 11 martie 2014

Martisorul meu si cadoul de 8 martie

In sfarsit am reusit si eu sa scriu aceasta postare, am tot zic ca maine, maine, maine, dar care maine :)) am tot amanat din lipsa de timp, dar azi mi-am facut ceva timp sa scriu aceasta postare,

Vreau sa le multumesc celor de la Montagne Jeunesse pentru surpriza facuta de martisor


Am primit 5 masti de fata dintre care 2 erau pentru sotul meu dar si o cana cu un frumos snur de martisor in jurul ei. Mastile sunt asa:
  • masca exfolianta de fata cu ginseng si struguri rosii ( ptr barbati)
  • masca tonica de fata pentru puncte negre ( tot pentru barbati )
  • masca tonica de fata cu minerale de la Marea Moarta Face Spa
  • masca de fata cu namol de la Marea Moarta
  • masca tonica de fata cu Aloe Vera si Ceai verde Face Spa
Si bineinteles ca Lariuca mea a fost cea mai incantata de cadoul :) a inceput sa smotoceasca imediat mascutele


Si de 8 Martie mi-am facut un cadou singurica. Mi-am luat benzi depilatoare pentru fata de la Farmec , si un rimel la care ravneam de mult :)) ScandalEyes Rockin'Curves de la Rimmel London.

Imi pare ciudata periuta ca e ondulata.. n am mai avut acest tip de perie, dar merita sa incercam, nu am dat foarte mult de pe el doar 18 lei.. so let's try it! Revin cu review

Va plac cadourile mele? Voi ce ati primit? 



2 comentarii:

  1. Te pup Lore mersi mult de tot. Am sa revin cu review, mai am de scris in seara asta un review te invit sa citesti :P

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!