miercuri, 5 martie 2014

My new make-up

Tin sa va spun de la inceput, ca nu sunt o artista intr'ale make-up-ului.. ma machiez cand si cand sau cand trebuie sa plec undeva, si niciodata nu o fac profi.. machiajul care am sa vi-l arat azi.. l-am facut in graba am vazut unde am gresit dar timpul nu imi permitea sa il mai sterg (deci nu fiti prea dure :(  cu critica :) ).
Vreau sa le multumesc celor de la http://www.makeup-nails.ro/ pentru trusa minunata si pensulele primite.

Trusa este o trusa profesionala cu 96 de culori superbe



A costat doar 59 de lei. Alaturi de trusa am mai achizitionat si o trusa de pensule MAC. Pensulele MAC sunt o replica perfecta a celor de la MAC, perii pensulelor sunt extrem de fini si moi, nu cade fardul de pe ele, iar pentru cine isi doreste o varianta mai low-cost dar cu mica "sigla" pe ele le poate avea pe aceastea la pretul de 55 de lei. In definitiv sunt pensule peste tot dar nu conteaza marca ci calitatea lor.


Lipseste pensula cu buretele de aici caci mi-a "arestat-o" fii-mea. :)), ca deh trebuie sa fim si noi in ton cu mami.

Iar machiajul realizat cu aceasta trusa este:




In ultima poza mi se vede clar greseala.. dar neavand timp de reparare am lasat asa, mergand pe ideea ca poate totusi nu va observa nimeni :)).. Sper sa nu ma criticati prea tare :( 


PS: Port genele false de la Cupio
Va plac trusa si pensulele? Dar machiajul?






4 comentarii:

  1. Vai, mie-mi place machiajul tau tare mult! Cand ai zis ca nu te pricepi, m-am gandit ca a iesit nu foarte bine. Me gusta :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaii ma bucur ca iti place.. nu e prea reusit se vede ca e facut de incepatoare... dar ma stradudiesc sa iasa cat de cat ok.. o sa mai experimentez azi.. :d si o sa mai pun :) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Aiiiii! Imi plac mult culorile, sunt numai bune pentru mult asteptata vara, care intarzie sa apara. Cat despre machiaj nu am cuvinte. In concluzie cu produse de calitate iti rezolvi foarte repede treaba si totodata merita fiecare leu investit. Like it!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa eu sunt adepta culorilor puternice, ca doar suntem tinere :) imi place sa ies in evidenta si sa atrag priviri :)

      Ștergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!