duminică, 23 martie 2014

Nude Makeup

Buna buna buna...:)). Astazi am avut chef de machiaj. SI cum cei de la Pastel Cosmetics m-au provocat la un machiaj nude, am zis sa incerc.

M-am chinuit ce m-am chinui si mi-a iesit ceva cat de cat. Sa vedem acum daca va va placea si voua.

Am inceput cu Fondul de ten stick nuanta 250 pe care l-am aplicat pe toata fata.


                                            Apoi am aplicat Fardul in urmatorul fel.
Nuanta 1 am aplicat-o in coltul intern al ochiului, si pe arcada. Apoi am aplicat nuanta 2 pe un sfert de pleoapa combinat cu nuanta 3 in degrade, iar in coltul exter si putin pe pleoapa am aplicat nuanta 4. 

Apoi am folosit blush-ul "din dotare" :)) 

Nu am folosit o singura culoare, le-am combinat si mi-a placut ce a iesit. Cel mai inchis are o tenta de sclipici.. dar foarte subtila.

Am continuat cu lip-gloss-ul 

Apoi mi-am aplicat genutele mele, si putin tus. Sunt cam neindemanatica in aplicarea tusului, mereu ma manjesc.
Si iata ce-a iesit :))





Deci ce parere aveti?? M-am descurcat cat de cat? 
Nu ma criticati tare rau ( le accept oricum) dar am fact si eu cum am stiut mai bine. 

Deci??




6 comentarii:

  1. mie mi frica de gene :)))tare as vrea sa stiu sa le folosesc:D a iesit super,linia de tus nici eu nu o nimeresc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpa vreti sati fac un tutorial cum sa le folosesti? Sunt simplu de atasat si de folosit. SI nici nu jeneaza

      Ștergere
    2. m-am tot uitat si pe yt...cand am fost mireasa am vrut si eu gene,dar asa de tare imi lacrimau ochiii ca am abandonat.probabil nu le suport eu.mersi

      Ștergere
    3. Acelasi lucru am patit si eu la prima utilizare. totul e sa stii cum le aplici in asa fel sa nu te deranjeze si totul consta in lipiciul folosit, sa nu te irite acesta. Eu cand am schimbat lipiciul totu a fost ok. Am sa fac diseara un tutorial pe astea tip banda, si iti voi arata si la cele individuale, le cumpar zilele astea

      Ștergere
  2. Este un machiaj dragut, genele false iti da un aer sexy.. :) Nici eu nu am folosit gene false...deci daca vei face un tutorial despre aplicarea genelor false o sa fiu interesata sa il citesc.... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar am sa fac zilele aceasta maine am o onomastica in familie deci machiaj nou si bineinteles genute.. am sa fac tutorialul de aplicare cat de curand

      Ștergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!