sâmbătă, 1 martie 2014

Paletutza noua de farduri

Dragele mele, mi-am achizitionat de curand o noua paleta de farduri de pe paletutze. Cam duceam lipsa in ultima vreme de paleta de farduri cremoase. Am ales aceasta paletica



Mi-a placut la nebunie culorile sidefate, iar cele cu sclipi le ador le pot folosi in mai multe moduri. Imi place si faptul ca vin la pachet cu o pensulica cu perii destul de moi, si care se spala foarte usor.

Culorile se prezinta asa:

Nu imi pot explica culoarea pielii din poza asta!! Nu o aveam asa, culmea ca sunt facute una dupa alta pozele..:)) cine stie oi fi vreun si de extra si eu nu stiu :))







Singurul inconvenient este ca eu am o temperatura mai crescuta a corpului si au tendinta de a se strange in pliul ochiului, dar am gasit solutia. Intre timp am mai achizitionat o alta paleta, Fraulein si o folosesc in combinatie cu aceasta pentru accentuarea culorilor. O sa va postez si machiajele create cu ele. 

Cand am achizitionat trusa, am zis sa incerc si un marker de ochi. Eu nu am mai folosit tus de ochi in varianta marker, pentru ca ca m-am inteles bine cu cel cu pensula.



Inca nu am avut ocazia sa il folosesc, ca am purtat doar machiaje de zi. Voi reveni cu machiajele create cu trusa. Si va voi arata noua mea colectie de pensule, dar asta e o alta poveste, revenim revenim :))


Va plac fardurile cremoase? Folositi? Cu ce le combinati ca sa reziste mai mult, sa nu se stranga in pliul ochiului?? 










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!