joi, 13 martie 2014

Pentru ritualul meu de frumusete....


Am comandat 2 produse indispensabile (zic eu) oricarei femei, de la http://magicosmetice.ro/ 2 produse naturale. Dupa cum ati observat in ultima vreme am inceput sa folosesc numai produse naturale, fara parabeni, sulfactanti si alte minuni.

Produsele mele sunt:
Uleiul de ricin virgin  de 100 de ml care a costat 15 lei
Cantitatea este una destul de mare. Eu l-am impartit in 2 flacoane, pentru ca am o perie de gene separata ( din trusa MAC) care o folosesc strict cosmetic, si cu acea perie imi dau seara de seara pe gene cu acest ulei.Nu stiu cat de multe stiti, ca uleiul de ricin este bogat in acidul ricinocleic, care este antbacterian si antifunging, luptand totodata pentru acneea severa.
Uleiul de ricin care mi-a ramas pun cam o lingurita in samponul cu care ma spal pe cap. Pentru ca uleiul de ricin face minuni parului subtire si degradat. Siiiiiiiii, cu uleiul de ricin "tratati" alunitele, da!! daca dati in fiecare seara cu ulei de ricin ele vor disparea. 

Un alt produs pe care l-am achizitionat este 
Untul de mango de 100gr care a costat 20 de lei.
Probabil va intrebati de ce am ales untul de mango. Pentru ca acest produs este puternic hidratant si emolient, asemeni suratelor lui untul de shea si de cacao, dar acesta si protejeaza impotriva radiatilor solare. Are efect anti-rid, trateaza eczemele si dermatita, dar si vergeturile.Eu il folosesc ca balsam de buze pentru ca eu am mereu buzele crapate ( de aceea nici nu veti vedea vreo poza cu rujuri pe buzele mele, pentru ca sunt extrem de crapate) dar de cand il folosesc au inceput sa isi mai revina. Untul de mango poate fi folosit si pe par cu 2h  inainte de spalarea scalpului. Si in afara de buze il mai folosesc pentru vergeturile de pe burtica, ramase de la a doua sarcina. Efectele au inceput sa apara si sunt multumita de el. Ceea ce nu imi place este mirosul, la inceput pare un miros urat, dar cu timpul se estompeaza si nu se mai simte. Cantitatea este destul de mare ca si la uleiul de ricin si este destul de economic.

Produsele vin prin posta si costa doar 10 lei, vin ambalate sigur pentru a nu avea surprize la deschiderea coletului. Eu am fost multumita de serviciile oferite cat si de produse. Intentionez sa mai achizitionez Uleiul de morcov, pentru ca vine vara si nu vreau sa ma inrosesc, vreau sa ma bronzez uniform, iar acest ulei ma va ajuta cu siguranta, caci ofera si o usoara colorare deci se merita si ca fond de ten :P

Va pup, Claudia

 Va plac produsele mele, le-ati incercat vreodata? Ce produse ati vrea sa incercat din magazin?

4 comentarii:

  1. eu cu ricin mi-am reparat sprancenele dupa ce mi le-a terminat o cosmeticiana.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sincer nu le am chiar asa "naspa" ma pensez acasa... daca te uiti la pozele cu make-up-urile ai sa le vezi acolo,, eu zic ca au o forma ok.. mai trebuie lucrate la ele.. dar siner.... mie lene :)))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu mi le fac acasa acuma,nu de alta da am ramas cu traume :))) eu le pastrez forma lor naturala ca imi place mult,si iau surplusu,numa ca nu tot timpu am chef de actiuni dinastea :))

      Ștergere
    2. Pai cam asa le am si eu... nu ciufulesc mult din ele.. ca nu e necesar... numai ca penseta mea cam agata tre sa-mi iau alta.. eu le mai dau si cu unt de mango din cand in cand.. cand e soare tare afara sa nu se decoloreze ca e bun protector solar

      Ștergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!