duminică, 16 martie 2014

Problema transpiratie

Poate ca multe va confruntati cu transpiratia excesiva, cred ca nu de multe ori v-ati simtit penibil sau chiar jenate de faptul ca mereu bluza vi se uda. Eu insumi am trecut prin astfel de momente.. Erau momente cand mergeam la interviuri pentru angajare, si nu ma dezbracam de palton.. de rusine ca aveam bluza umeda, si cu toate ca foloseam deodorant si antiperspirant, tot nu facea fata. Eu dupa ce am nascut fetele am avut probleme cu transpiratia excesiva. Am incercat tot felul de produse care mai de care, am ajuns pana si la un roll-on care la inceput a fost destul de eficient, dar cand transpiram numai miroaseam si nu se mai uda bluza.. asta la inceputul folosirii dupa care a devenit la fel ca toate celelalte. Si avea si un pret piperat. Deci intr-un final am renuntat. Am inceput sa ma documentez iar de deodorante care ma pot ajuta, mai ales ca vine vara... Am dat un search pe internet si cautand de zor, am gasit acest deodorant. Se numeste Perspirex.


Perspirex functioneaza datorita formulei sale pe baza de alcool, clorura de aluminiu si solutie lactica. Nu contine apa, de aceea se combina cu apa din transpiratie, formand un dop de keratina, in interiorul glandelor sudoripare. Majoritatea antiperspirantelor de pe piata contin clorura de aluminiu si alcool care se dovedesc a fi ineficiente, datorita faptului ca ele formeaza dopul la suprafata glandelor sudoripare si nu in interiorul lor precum Perspirex. Datorita formulei sale el poate fi aplicat si pe cea mai delicata piele, implicit zona axilei.



Perspirex il gasim in 2 variante
  1. Perspirex Roll-On
  2. Perspirex Solutie Pentru Maini si Picioare


Pentru a avea rezultatul dorit este necesar ca Perspirex sa fie aplicat corect. Pielea trebuie sa fie complet uscata si neiritata, apoi cu 2 miscari inainte si inapoi se aplica roll-on-ul. De retinut: Cel mai bine aplicati seara, inainte de culcare, pentru ca glandele sudoripare sunt mai putin active noaptea. Dimineata spalati cu apa si sapun. Nu se reaplica! Ceea ce mi-a atras mie atentia este faptul ca se aplica  odata la 2-3 zile pana la 5 zile. Deci nu trebuie dat in fiecare zi, iar dupa ce va spalati puteti folosi deodorantul vostru obisnuit. 

Foarte important este faptul ca nu se aplica pe pielea proaspat epilata cu ceara sau crema depilatoare, si nici pe pielea iritata. 

Eu nu am pielea iritata de obicei, doar ca problema transpiratiei m-a disperat. Iar dupa ce am citit si m-am documentat despre acest anti-transpirant, ma gandeam sa-mi achizitionez unul.Pentru ca din cate am observat are un pret de doar 52 de lei, si cantitatea lui ajunge pe 4-6 luni la o folosire la 3-4 zile. Eu zic ca e rentabil.


Voi ce ma sfatuiti sa fac? Ati folosit acest Perspirex? Pareri si impresii?





Un comentariu:

  1. Parerea mea este in primul rand ca transpiratia este un efect normal, care nu ar trebui extirpat/indopat. Problema este abundenta si mirosul. Eu am incercat multe produse dar cele cu continut de aluminiu mi-au provocat alergie, nu-i suportam desi nu sunt alergic.
    Am gasit la o firma naturista un produs din extract de plante care permitea o transpiratie discreta fara miros , iar cand veni vorba de spalat se putea clati fara probleme. Problema a fost ca s-a scumpit destul de mult acest produs . Mai nou am gasit un produs aproape identic ca efect parfum discret , permite o transpiratie discreta, fara miros neplacut, este un produs organic bazat pe minerale de la Marea Moarta si extract de musetel. Deo stick la 80 ml (adica dublu decat cel obisnuit) este doar 27 lei la www.cosmeticedsm.ro
    http://cosmeticedsm.ro/deodorant_stick_pentru_femei_2011

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!