duminică, 23 martie 2014

Review BB Cream Flormar

Va aduc un nou review. De data aceasta este vorba despre BB Creamul de la Flormar.
Spre rusinea mea acum l-am incercat prima oara, pentru ca eu eram fixata pe ideea de fond de ten e cel mai bun!! Si face si drege. E uite ca odata cu acest nou "accesoriu" la mine in trusa de machiaj, mi-am schimbat si parerea. De ce spun asta? Pentru ca in primul rand, are SPF 15, ceea ce mi-a placut din start, pentru ca la un fond de ten trebuie sa a dau inainte cu o crema cu SPF. Are o textura usoara, light.

Se intinde foarte usor, acoperirea este medie din ce am observat eu fata de un fond de ten, mai slab. Dar eu sunt multumita de cum acopera pentru ca eu am tenul curat si nu necesit atata "colorit". Prefer sa-mi las tenul sa respire si nu sa mi-l incarc. Iar acest BB Cream este perfect, pentru ca nu imi simt tenul incarcat.

In stanga este inainte de BB cream si in dreapta dupa. Nu am mai reusit sa trec pe poza. Scuzele mele.
Mie imi place sa-l intind cu mana, dar de curand am vazut in DM un buretel in forma de ou cu care se intinde, as vrea sa-l cumpar sa vedem cum se comporta, caci cu pensula nu imi place.

Ati folosit BB Creamul de la Flormar? Cum vi se pare?



4 comentarii:

  1. Nu l-am folosit, defapt nu am folosit niciodată bbcream, dar ma tenteaza mai ales ca vine vara si am nevoie de ceva lejer pe fata♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iubita ti-l recomand cu draga inima, si la mine a fost prima folosire de acest gen, si ma declar multumita, pentru ca nu incarca tenul si eu ma sint foarte lejer si imi place ca are spf si plus de-asta ia culoarea tenului si nu arata incarcat, stai pe aproape ca mai pregatesc un review la ceva asemanator care tot asa ma acaparat total. Dar mam decis cum sa le folosesc pe amandoua. Revin. te kiss u

      Ștergere
  2. Nici eu nu am mai folosit pana acum bbcream, si trebuie sa imi iau neaparat unul. Cred ca o sa il aleg pe acesta :)
    Kisses :*
    Alexandra - http://chic-and-everything.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa parerea mea ai facut alegerea corecta. Mai ales pentru ca incepe sa fie cald afara.. si fondul de ten risca sa se cam scurga de pe fata. Pe acesta nu il vad asa. E foarte usor ca textura ceea ce mie imi place la nebunie plus SPF-ul care este ceva de nelipsit vara pentru fata. Te pup trec si pe la tine. :*

      Ștergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!