vineri, 28 martie 2014

Review Blush Show by Pastel

Va aduc un nou review cu un nou produs de la Pastel. Este vorba despre Blush-ul Duo Show by Pastel.Face parte din gama showbiz, Show by Pastel.
Este un blush care imi place la nebunie. Imi place ambalajul si cum este compartimentat si faptul ca pot folosi ambele culori odata fara a-mi incarca tenul dandu-i un aspect usor bronzat dar natural prin culoarea piersicii ( mai coapte).

Nuanta mai inchisa este putin sidefata ceea ce-i confera un look "bonze" dar neincarcat.
Nunata piersicutei cum imi place mie sa-i spun este si ea cu particule stralucitoare, dar pe ten nu asa de evidente ca cele de la nude. Combinate amandoua rezulta o culoare frumoasa, calda, placuta ochiului.Eu am nuanta 422 :)
Va atasez si o poza ca sa vedeti cum arata. 
Eu o folosesc cu pensula pentru pudra, cea mai  mare pentru ca "apuca" bine ambele culori, iar daca vreau doar o singura culoare o folosesc pe cea medie.

Per total sunt multumita de ea.
Ambalajul este usor si compact are 12 gr in total 6gr o culoare si 6 grame o culoare.

O gasiti aici la pretul de 25 de lei dar si in AFI Palace si Baneasa Shopping City.
Produsele Pastel le gasiti online si in magazinele mentionate.

Va place acest blush? L-ati incerca?


Image and video hosting by TinyPic

2 comentarii:

  1. Eu l-as incerca, cu atat mai mult cu cat nu am mai folosit un blush de culoarea piersicii, doar nuante de roz.. E placut acesta, imi place tare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur Dani ca iti place, eu il ador si culmea este ca eu nu foloseam blush nu stiu de ce nu simteam nevoia, ma uitam la varamea cat de urat se vedea, dar poate ca isi datea prea mult, iar cand eu l-am incercat pe acesta mi sa parut asa de light de usor si sublim pe piele incat nu mai renunt la blush

      Ștergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!