duminică, 23 martie 2014

Review Demachiant cu Galbenele Farmec

Iata ca va aduc un nou review. Am decis ca sa las sa mai treaca o perioada pana fac acest review, ca sa fiu sigura pe ceea ce spun. Sa incepem cu inceputul.

In primul rand, eu am ochii foarte sensibili, si rar foloseam demachiant pentru ca nu ma satisfacea nici unul, ma ustura ingrozitor pielea din zona ochilor, pot sa va spun ca eu nu pot folosi nici orice fel de dischete demachiante, folosesc doar de la Cleanic. Sunt singurele pe care le agreez.

In urma colaborarii mele cu Farmec, am testat Demachiantul cu Galbenele.

Putin sceptica la inceput, de teama sa nu patesc acelasi lucru cu usturimea, am incercat doar pe o portiune. A fost ok. Si am continuat pe toata fata. Am fost foarte multumita de cum lasa pielea dupa, hidratata si catifelata. In ceea ce priveste machiajul eu zic ca demachiaza destul de bine. Am folosit creion de ochi pe o suprafata a mainii si am sters cu demachiantul doar o parte.

Eu zic ca sterge ok. Doar ca nu-mi place la el cum se face dozarea. Daca nu esti atenta poate curge mai mult decat ti-ai dori si risti sa risipesti. Cel mai ok era cu pompita. Il iubeam daca aveam pompita.
Per total sunt multumita, si il voi recumpara.

Sunt curioasa parerea voastra, l-ati folosit? 


7 comentarii:

  1. Da, il am tot pe acesta,cu galbenele, sunt foarte multumita. Are efect calmant si racoritor si nu lasa fata grasa dupa demachiere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SI eu am fost si sunt foarte multumita de el, acum vreau sa incerc demachiantul cu ulei de argan, deja folosesc ulei de argan pur in alte scopuri si i-am vazut efectele, si daca tot am posibilitatea unui demachiant cu "uleiul de aur" il voi incerca

      Ștergere
  2. Nu l-am folosit, insa cred ca dupa ce termin ce am, o sa il incerc:)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. EU ti-l recomand cu drag iar daca ai si o sensibiliate la ochi cum este cazul meu..e perfect. Vreau sa il incerc si pe cel cu ulei de argan :).

      Ștergere
  3. am mai scris un comment, dar observ ca nu a aparut :(
    Iti multumesc inca o data pe aceasta cale, pentru ca datorita tie, am avut sansa sa testez si eu acest produs de la Farmec, pe care l-am castigat pe blogul tau
    A trebuit sa astepte putin pentru ca foloseam altceva si am inceput sa ma demachiez cu el numai de cateva zile!
    Mie imi place foarte foarte mult, miroase sublim in primul rand si curata foarte bine machiajul! Si eu am pielea sensibila, in general, dar nu am intampinat nici un fel de probleme de cand folosesc demachiantul cu galbenele de la Farmec. Sincer nu credeam ca o sa imi placa asa mult ;) Singura problema este intr-adevar, si pentru mine, cu dozarea, iese ceva mai mult decat as vrea, dar avand in vedere ca e atat de placut ca textura si parfum, ii dau 9/10.
    Pupici si multumesc inca o data!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frumoasa descrierea ta Nadia, ma bucur ca ti-a placut, eu acum vreau sa-mi achizitionez demachiantul cu ulei de argan si apa de argila, sunt extrem de curioasa cum este, si cat de curand dau o fuga prin dm si mi le iau

      Ștergere
  4. eu am avut un demachiant cu ulei de argan bio si a fost excelent! Cu apa de argila inca nu am incercat, dar se stie ca are efecte benefice in cosmetica! Pup la fete! :-*

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!