miercuri, 12 martie 2014

Review Dizolvant oja Farmec

Hello zuzici, astazi va aduc un nou review, este vorba de Dizolvant intaritor pentru unghii de la Farmec.


Este un dizolvant de unghii cu acetona, dar care protejeaza unghia datorita extractului de musetel. Un ingredient activ care il contine sunt fibrele de keratina, care maresc elasticitatea si rezistenta unghiilor. Cei drept eu nu folosesc prea des oja, pentru ca am prostul obicei sa-mi rod unghiile ( apropo un sfat sa scap de obiceiul asta daca stiti), dar atunci cand o folosesc pentru a o sterge folosesc acest dizolvant, de care am fost multumita, ce nu imi place la el este ca miroase cam puternic, dar se disperseaza repede mirosul. Nu mi s-au ingalbenit unghiile, si nici nu mi s-au exfoliat dupa stergerea lor cu dizolvant, mai ales ca contine acetona. Cuticulele trebuie protejate cu ulei sau crema grasa, pentru ca acest dizolvant contine si formaldehida (Produs gazos obținut prin dehidrogenarea alcoolului metilic, întrebuințat la fabricarea rășinilor, a unor coloranți, medicamente, explozive, tananți, ca dezinfectant etc.)


Ingrediente:Acetone,Aqua, Formaldehyde, Benzyl Benzoate, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl, Methylproyonal, Limonene, Linalool, Hydroxymethylpentycyclohexene, Carboxaldehyde, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum Propylene Glycol, Chamomilla Recutita Extract, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben,Propylparaben, Buthylparaben

Produsul il gasiti aici la pretul de 6.26 de lei. 

Ati folosit acest dizolvant? Ce alte produse Farmec va plac?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!