luni, 24 martie 2014

Review Gel de Curatare Balea


Hello scumpele mele. Eu am avut chef de plimbari zilele trecute, si m-am plimbat dar nu in parc ci in DM :). M-a cuprins febra cumparaturilor, si am zis sa dau o raita sa vedem ce mai punem la sacosica. Mi-a fost destul de greu sa ma hotarasc ce sa iau, dar m-am gandit ce am nevoie neaparat. Si neaparat aveam nevoie de un gel de curatare. Trebuie sa-mi spal fata cu ceva dimineata si seara dupa demachiere.

Si tot uitandu-ma printre rafturi, am gasit acest Gel de Curatare..
Este un gel de curate cu usoare particule de exofiere, dar nici nu se simt pe fata. Mie una imi place acest gel de curatare, eu avand tenul gras el mi-l mai "usuca" putin, tine sebuumul sub control. Nu ma ustura fata de la el, deci cu siguranta il voi recumapara, pentru ca nu a costat decat 7,99 de lei. Deci un pret acceptabil. 



Am sa mai cumpar produse Balea, si tocmai ce am pus ochii pe deodorantele lor si am citit si pe blogul Alinei, despre produsele Balea, caci am vazut ca este fana a acestor produse, si de cate ori caut sa iau cate un produs intru la ea si ma interesez ca sigur are un review la el :).
Ma declar multumita de acest produs si voi mai cumpar si alta gama a lor.

Ce parere aveti? Ati incercat produsele Balea, sau acest produs?



6 comentarii:

  1. Cat ma bucur de acest review...am tenul ca si tine gras si este si sensibil si sunt atenta cand imi iau produse de curatare. Am fost zilele trecute in DM si mi-am luat cate ceva, nu pentru ten...alte chestii pentru ingrijire, insa acest produs nu l-am incercat...mai ales ca este si ieftin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Daniela este si ieftin si bun, eu am tenul gras si uneori am senzatia ca ii curge grasimea pe fata..:)) si m-am tot uitat de 3-4 ori la el cand am fost in DM si pana la urma am zis ce sa pierd 8 lei. si l-am luat si sunt foarte incantata.. nu am senzatia aia de uscaciune pe ten dupa ce il spal, si oricum ma dau cu crema dupa, si imi lasa tenul mai curat si mai luminos, mi-a placut mult. MA bucur ca iti place review-ul meu

      Ștergere
  2. Ma bucur ca te-am "instigat" cu dm-ul :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai dar te-am tot urmarit sa iau sa nu iau, am vazut ca si spray-urile ti-ai placut unele.. eu l-as vrea pe cel de cocos, dar am citit la tine ca un prea ai fost incantata de el, dar parca totusi mirosul ala de cocos... ma imbie sa-l iau.. Te urmaresc zilnic si citesc postarile si m-ai convins cu multe. Te pup

      Ștergere
    2. eu transpir cam mult, daca n-ai astfel de probleme probabil ti-ar fi suficient ;).

      te mai astept si sper sa te mai conving si cu altele :)).

      Ștergere
    3. Mai sincer de cand am nascut a doua fata.. am inceput si eu sa transpir asa.. nu aveam probleme.. dar cine stie hormonii bata-i vina

      Ștergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!