joi, 13 martie 2014

Review MimoStore

Am revenit cu ceva nou. De 8 martie va povesteam ca mi-am facut un cadou!! Am cautat pe internet sa-mi iau ceva de imbracat, si mi-a placut acest site . De aici mi-am achizitionat o rochita gen camasa
Am optat pentru marimea S, desi cred ca trebuia M, dar eu daca am nascut de curand.. nu prea mi-am mai dat seama de proportiile luate :))), pentru ca inainte purtam S, aceasta nu este foarte mica, doar putin la maneci o idee mai stransa, dar nu tare. Marimile se potrivesc la fix, adica daca purtati S, luati-va S si tot asa. Coletul a sosit destul de repede a doua zi chiar. Comanda pe site a decurs destul de usor, doar un cont creat si lansati comanda.




Pe fata este din poliester, iar pe dedesubt este matlasata, numai buna pentru timpul asta. Am si niste ghetute aceeasi culoare si se vor asorta de minune.Are si un cordon care poate fi legat in talie, dar o puteti purta si fara. Aceasta rochita a costat 100 de lei, dar avand in vedere materialul este ok.
De mentionat este faptul ca produsele sunt fabricate in Romania, serie limitata, pentru a dat unicitate produselor, deci aveti siguranta ca nu veti gasi pe strada modelul copy/paste, nu veti avea surpriza de a mai gasi pe cineva cu acelasi model. Sunt frecvent noutati si produse care se epuizeaza repede, in felul acesta lupa conta "uniformei" de pe strazi, deci sanse mai mici de a intalni pe cineva cu acelasi articol

Ce ziceti, va place achizitia mea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!