miercuri, 19 martie 2014

Review Oliveway

Oliveway RomaniaDragele mele, va aduc in vedere un produs nou.Dupa cum stiti eu sunt o mare fana produselor naturale si organice. De cand am fetitele, m-am reorientat catre produse mai putin chimice si daunatoare, atat noua cat si mediului inconjurator.
Asa am ajuns sa ii cunosc pe cei de la Oliveway.Compania Oliveway este o companie greceasca ce isi are radacinile in insula Rhodos, cu o vechime de 6 ani. Ceea ce imi place la ei este faptul ca adopta practici ecologice in fabricarea cometicelor. Protejeaza mediul inconjurator dar si animalele,pentru ca nu sunt testate pe animale.
Mi-a pus la dispozitie un ulei de masaj unisex, un sapun de masline si o mostra de sampon.
Acum va vorbesc despre uleiul de masaj. Este un ulei de masaj natural pe baza numai de plante.

Uleiul contine mare parte de ulei de masline ( de aici denumirea firmei de Oliveway ), ulei de migdale dulci si Vitamina E. Uleiul are o consistenta apoasa dar uleioasa, se intinde destul de bine, intra in piele destul de repede. Un singur inconvenient are: mirosul. Nu este unul prea placut. Dar efectele lui se vad. Mie una mi-a mai estompat vergeturile de pe burta, si cred ca de vina este uleiul de masline din compozitie si vitamina e.


In continuare va arat si sapunul cu ulei de masline, pe care pot sa va spun ca il ador si eu si fiica-mea. Fiimea deja  a prins un obicei in a se spala pe maini intr-una, cred ca o face si de 10-20 de ori pe zi doar ca sa foloseasca sapunul. Eu de fel nu am mainile uscate, dar cu vremea urata si capricioasa de afara mi s-au cam uscat. Si am zis sa pun in functiune sapunul.



Gradul de spuma de pe care il face este mediu, pentru ca am intalnit sapunuri care nu fac nici un pic de spuma...Din nou m-am lovit de aceeasi problema, mirosul. Miroase a sapun de casa, dar asta nu este un inconvenient cel putin nu pentru mine, pentru ca il folosesc la spalatul mainilor si fetei. Sapunul contine ulei de masline sapunificat, apa si sare.

Mostra de sampon am folosito la o spalare cand ma grabeam si nu imi gaseam samponul ( eu nu le tin in baie :D ) si il aveam acolo, l-am desfacut si cu el la treaba. Aici surpriza, mirosul ma incantat la maxim, avea un miros inbietor, mi-a placut mult. Iar parul era mai moale si mai usor de pieptanat, dar pentru a vedea rezultate concrete ar trebui sa il folosesc timp indelungat.


Toate aceste produse le gasiti aici.


Ce ziceti de aceste produse? Ce ati incerca?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!