marți, 11 martie 2014

Review Serum Nutritiv pentru par

Dragele mele, astazi va prezint un produs pe care nu cred ca il cunoasteti multe dintre voi. Este vorba de Serum Nutritiv pentru par de la bio-cosmetica.

" Cum a aparut SERUMUL nutritiv in gama Bio Cosmetica? 
Serumurile si-au facut aparitia de curand in familia Bio Cosmetica, fiind lansate la sfarsitul anului trecut. Am creat doua serumuri bio si naturale, unul pentru ten, altul pentru par.
Recunoastem ca serumul nutritiv nu s-a nascut din ideea noastra. O distribuitoare si o buna prietena de-a noastra se plangea ca primea multe cereri de serumuri si uleiuri pentru par si nu avea cu ce sa le “onoreze”. Asa ca ne-am pus pe treaba, am ales cele mai bune si pretioase uleiuri pentru par si am inventat un serum complet natural si organic, excelent pentru tratarea parului uscat si devitalizat.
Ce contine? 
Reteta este simpla si aici. Ulei de cocos, ricin, jojoba si masline. Adaugam uleiuri esentiale de rozmarin cu iasomie, apoi vitamina E. Si gata! Deloc complicat, dar cu rezultate miraculoase. " 
Articol scris de bio-cosmetica.ro



Serul are o densitate mai groasa, nici ca uleiul dar nici ca apa. Are efecte benefice asupra parului degradat si afectat de repetatele vopsiri.Datorita uleiului de cocos si masline parul este hidratat in profunzime, iasomia si rozmarinul il parfumeaza usor, iar ricinul ii confera stralucire. Ceea ce imi place la acest ser este ca dozarea este optima datorita pompitei, si ambalajul este in sticla de sticla pentru ca ingredientele sa se mentina in siguranta si sa nu-si piarda calitatile.Parul meu a suferit numeroase transformari in ultima vreme si nu mai reuseam cu nimic sa-l readuc la viata. Atunci mi sa propus sa incerc acest ser. Am zis de ce nu?!. Si m-am pus pe incercat, il folosesc o data pe saptamana, inainte sa-mi fac baie. Imi ud parul ca pentru baie, "il storc" si apoi aplic serul pe toata lungimea parului. Stau asa vreme de 10-15 minute, dupa care imi continui procesul de spalare normal.Parul meu si-a recapatat rezistenta si stralucirea.Mirosul nu este nici neutru dar nici prea puternic, si nici nu prea conteaza cum miroase pentru ca ma spal pe cap ca de obicei, deci va fi neutralizat de sampon si balsam. Nu mi se mai incurca asa de rau. Bine, ca eu pe langa acest ser folosesc si un spray cu ulei de argan care il dau dupa uscarea parului, dar aici e o alta poveste cu care am sa revin. Folosesc acest ser odata pe saptamana pentru ca din nou intervine uleiul de argan care la fel il folosesc inainte de spalare dar pe parul uscat, revin si cu acela.

Acest ser il gasiti aici la pretul de 35 de lei, are o cantitate de 50 de ml si eu il am cam de o luna si se vede in poza cat s-a consumat, mi se pare practic si convenabil.

Voi folositi ser pentru par? Ati incerca acest ser? 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!