duminică, 30 martie 2014

Review Ulei de Argan Biokera




Proabil ca nu ati auzit inca de acest produs. Arganology este o formula noua de ulei pe baza de argan si bumbac, formula originala redescoperita de Salerm Cosmetice. Aceste cosmetice au fost create pentru a satiface nevoile parului cu probleme si pretentios, dar si pentru cei care vor sa-si intretina parul cat mai sanatos.
Cosmeticele vin tocmai din Barcelona si au o experienta de peste 50 de ani.
Au fost create special pentru saloanele de coafura, pentru a intretine perucile din vremea aceea. Astazi ulei de argan este denumit "Uleiul de aur", datorita calitatilor sale uimitoare.


 Eu am avut ocazia de a testa un astfel de produs pus la dispozitie de cei de la Salon Acad'Oro denumit si "Academia de aur". Am avut parte acolo de un tratament cu sampon cu ulei de argan cat si de balsam. Miros minunat iar parul meu se simtea extraordinar, parca imi soptea la ureche : "mai vreau tratament asa" :)))
Va arat si produsele cu care am fost eu rasfatata
Sunt produsele din gama Biokera, iar Salonul Acad'Oro le si comercializeaza, deci le puteti cumpara de pe site-ul salonului. Pretul este ok avand in vedere ca sunt produse de lux si destinata ingrijirii profesionale.

Dar sa revenim la uleiul nostru.
Ambalajul imi place la nebunie, se poate confunda usor cu un parfum. Are motive din Spania antica pe el ( sper sa nu ma insel). Este destul de elegant si dragut
Il am cam de o luna si il folosesc cu regularitate zilnic fie pe par uscat fie pe par umed dupa baie.
Dupa cum vedeti nu s-a consumat prea mult, pentru ca nu iti trebuie o cantita mare de produs doar un singur puf sa zic asa si este suficient pentru a-si face treaba. Imi place ca este cu pompita si este usor de dozat.
Efectele lui se vad de la prima aplicare, de mentionat este faptul ca nu se clateste! Te dai cu el apoi iti continui aranjarea parului cum doresti. Pe langa faptul ca hidrateaza firul de par si scalpul, intareste si revitalizeaza parul deteriorat, este non-gras ( nu ingrasa parul sub nici o forma), si parfumeaza parul, are un parfum discret dar placut simtului. Nu mai este nevoie sa ne dam cu parfum pentru par care sa ne afecte parul din cauza alcoolului continut. Este suficient sa folosim acest ulei care ne ingrijeste parul si tot odata ni-l si parfumeaza.
Un detaliu important: protejeaza impotriva caldurii aparatelor de coafat, dar si a razelor solare!!

Sticluta are 125 de ml, suficent de mult zic eu pentru 3-4 luni, daca eu il am de o luna si s-a consumat asa de putin...
Pretul lui este de 72 de lei la Salonul Acad'Oro.

Sper ca v-a placut review meu la acest produs. 
Ati auzit de aceasta gama? Sau ati incercat vreodata?

Sunt curioasa de parerile voastre.

Image and video hosting by TinyPic

2 comentarii:

  1. Nu am incercat, insa am auzit/citit numai lucruri bune despre produsele pe baza de ulei de argan.. Importatant este unul dintre detalii, si anume acela ca nu ingrasa parul, mai ales pentru persoanele care au un scalp ...ce secreta mult sebum.. Si ce mi-a mai atras atentia la acest produs este faptul ca protejeaza parul daca vrei sau chiar folosesti placa, ondulatorul, s.a.m.d... SE merita folosit!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta este cel mai mare atuu al acestui ulei, ca nu ingrasa parul sub nici o forma, il lasa parfumat, si stralucitor, si usor de coafat, eu cum am placa noua :D mi-l pot face fara griji ca se va arde

      Ștergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!