marți, 4 martie 2014

Rutina mea de ingrijire

Este constituita din mai multe produse care le folosesc zilnic sau doar de cateva ori pe saptamana.
De ex. mastile de fata de la Avon Peel Off le folosesc odata pe samptamana  pentru ca nu vreau nici sa-mi agasez pielea prea tare, caci folosesc si scrub-ul de la Farmona despre care v-am povestit aici .



Dimineata imi incep rutina cu demachiantul de la Farmec, cu care imi curat tenul de impuritatile noptii :)) si apoi termin cu o lotiune tonica pentru ten gras si acneic de la Bio-Cosmetica, careia ii voi face in curand un review.




Pentru zilele in care nu ies din casa trec direct la rutina de seara :). Aceasta cuprinde baita cu Gelul de dus cu lapte de capra despre care v-am vorbit aici , la baita folosesc si scrub-ul de la Farmona , cu care imi curat tenul de celulele moarte, dar inainte cu o ora de a intra in baie, imi pun in par Ulei de Argan pentru care ii multumesc Charm D'Orient, asta o fac cu o ora inainte, dupa care ma spal pe cap normal. Dupa baita folosesc Laptele de corp de la Gerocossen cu ulei de argan, deja vad rezultate (voi reveni cu review si la el), apoi folosesc o crema vaginala doar la exterior pentru usturimi si iritatii, multa vreme am folosit-o preventiv acum o folosesc pentru problema in sine, am sa revin cu review la ea.





Am uitat, mai folosesc odata pe saptamana intre spalarile pe cap un ser nutritiv care il pun la baie in cap pe parul umed si il tin cam o jumatate de ora, tot de la Bio-Cosmetica. Parul meu deja s-a schimbat mult. Am sa va arat si cu poze cand ii voi face review-ul.

Va plac produsele mele de ingrijire? Ce ati folosi de aici? Ce ati incercat deja si va place sau va displace?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!