miercuri, 12 martie 2014

Universul Femeii...

Dragele mele, astazi am sa va prezint un site nou, care mie mi-a incantat privirea de la primul click :)


De cum am intrat pe site, am descoperit o multime de produse, indispensabile noua femeilor.Site-ul este structurat ok, pentru a gasi mai usor produsele. Dar cel mai mult mi-a placut ca, comercializeaza produsele Perspirex , care nu le putem gasi oriunde, am sa va spun cateva cuvinte despre ele.

Antiperspirant Perspirex Deodorant Roll-on Anti..Perspirex Antiperspirant Solutie Transpiratie E..

"Perspirex este un inhibator de transpiratie, menit sa opreasca transpiratia excesiva, formand un dop din apa, care blocheaza glandele sudoripare, dopul urmand sa se dizolve in mod natural in cateva zile.Nu contine coloranti sau parfum. O aplicare este suficienta pentru 5 zile"


Site-ul comercializeaza pe langa produse de make-up, nails, etc., si produse pentru dotari saloane.

Pe gasite gasiti si produse destinate intretinerii si coafarii parului, de la perii la tratamente de par, la cele mai bune preturi.
Casca Suvite Silicon Croseta Metalica Boneta Pe..Perie Par Set Profesional Perii Frizerie Coafor..Adaos Coc Burete Coc Culoare Negru Par Lung

In ceea ce priveste make-up ( toate ne dorim cate ceva, si parca niciodata nu ne ajunge) gasiti paletele Fraulein la cele mai mici preturi ( am facut comparatie si au iesit invingatori) precum si pensulele de machiaj

Trusa De Machiaj 183 Culori Superbe Nuante Deos..Trusa Machiaj Profesional 78 Culori Makeup Pale..Trusa Machiaj Profesionala 180 Culori Cosmetice..Trusa Machiaj Profesional 88 Culori Makeup Pale..Pensule Machiaj Make up Profesionale Ieftine Se..Pensule Machiaj Make up Profesionale Ieftine Se..
La care de asemenea gasiti oferte speciale imbatabile.

Pe site mi-a atras atentia un aparat, care eu personal, l-am vazut prima oara ( ori unde nu le am cu domeniu asta) pentru uscat oja, mai auzisem de spray-uri de uscat oja dar de aparat.. no way.
Este un Uscator portabil foarte usor de folosit la uscarea ojei, nail art-ului, sau vopselelor acrilice. Are un pret infirm de 15 lei
Aparat Uscator oja unghii Portabil manichiura p..
Pe site veti gasit multe alte articole pentru mani-pedi precum si nail art.
Produsele sunt livrate prin FanCourier sau posta, in cutii de carton pentru a fi livrate in siguranta.
Toate aceste produse le gasiti pe Machiaj Profesional dar si pe pagina de Facebook .

Sper ca v-a placut articolul meu, si voi reveni si cu review de produse, pentru ca imi voi achizitiona si eu ceva

Va place magazinul? Ce va place cel mai mult din magazin?

PS: Am pus ochii pe o paleta Fraulein pe care mi-o doresc de mult si aici are un pret care nu il pot refuza :P

2 comentarii:

  1. chiar ca au preturi bune :)trusa de 120 de culori e doar 50 lei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Adelina, asta ma incantat si pe mine, am sa-mi achizitionez si eu o paleta, ca pretul chiar e irezistibil. Am sa revin cu review la ea :d

      Ștergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!