sâmbătă, 1 martie 2014

Vopseaua mea Gerocossen

Buna zuzulicelor, azi va pun in tema cu vopseaua mea preferata Gerocossen ColorPlus, nuanta 6.2 ciocolata.

Eu de-alungul timpului am avut n'spe mii de culori in cap de la negru taciune la gri cu suvite roz, pana la blond foarte deschis..Am incerat in vara o combinatie de roscat cu negru, mi-a iesit o cacealma. Si de atunci am zis sa imi las culoarea naturala, ceea ce e  greu de facut cu negru, nu reuseam sa-l scot cu nimic. Eu de obicei ma vopseam cu garnier ca nici aia nu are amoniac, si mie una mi-a placut ca nu mi-a ars parul. Eu de Gerocossen stiam de mult, numai ca nu o gaseam peste tot sau daca o gaseam nu gaseam nuanta mea.

Acum am gasit nuanta mea si bineinteles am purces la vopsit. Cutia arata asa:




Buun. M-am apucat de vopsit. Pot sa va spun ca aceasta vopsea nu are nici macar un pic de miros chimic!! Nu miroase a nimic, irita scalpul si nici nu arde parul.
Nu curge din par. Dupa ce m-am vopsit am folosit balsam din cutiuta si parul a fost super super moale si "pufos", dar bineinteles nu am renuntat nici la tratamentul meu cu argan.

Va pun o poza cu inainte si dupa:


Mai are o tenta de roscat mahon asa pentru ca eu am mai avut si roscat in cap, dar dupa a doua spalare a devenit exact ca cea de pe cutie. Aaa si inca ceva la a doua spalare dupa prima cu vopseaua, vopseaua numai curge deloc. 
Are un pret modic de 11 lei, si le puteti achizitiona in toate culori de aici .

Voi ce vopsea folositi? Ati incercat Gerocossen? 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!