marți, 8 aprilie 2014

Achizitii noi :)

Buna dragele mele, nu am fost prea activa in ultima vreme ca am avut ceva de munca, sunt implicata int-un proiect destul de amplu si imi ocupa mult timp..Dar printre picaturi am reusit sa fac si eu ceva cumparaturi si cate manichiuri :) pentru ca probabil ca ai vazut ca mi-am achizitionat un kit. Acum nu ma descurc perfect dar progresez si invat din greseli. Sper sa va placa si voua realizarile mele.

Prima mea achizitie am facut-o pe un site care mi-a placut mult, are o sumedenie de produse de care am fost foarte incantata si care mi-a luat ochii cu culorile la geluri. Am ales un gel Smoked Coral , mi-a placut culoarea asta mult si se poarta coralul. Apoi mi-am aruncat ochii peste ojele semi-permanente, caci am vazut ca se poarta ojele acestea si am fost curioasa in primul rand de rezistenta lor si mi-am ales Gel Lac Lotus pentru ca mi-a placut culoarea, care nu e nici roz nici rosu... e putin intre, ar pe unghii se vede superb, am sa va si arat, iar in pachet am primit cadou si 3 folii de transfer, imi plac la nebunie culorile ca sunt crazy :)) am vazut dupa ce am dat comanda ca aveau folie de trasfer cu fluturasi :x care mi imi plac mult, trebuie sa imi cumpar acum si lipici pentru folie. :)
Acum sa va arat si ce am creat cu aceste minuntatii.






Am folosit doar oja semi-permanenta si putin sclipici, si top coat




Sper sa va placa ce am reusit sa fac.












Image and video hosting by TinyPic

2 comentarii:

  1. Felicitari pentu ca ai curajul sa faci aceste modele si sa realizezi manichiuri pe sablon cu gel! Sper ca asa se spune, sablon cu gel sau pe gel...nu stiu exact :D La cat mai multe!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc esti o scumpa. Se numesc unghii tehnice cu gel pe sablon. De fapt e constructia unghiilor cu sablon.

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!