marți, 29 aprilie 2014

Alegerea culorii de vopsea

Dupa cum spune si titlul, dificila alegere. Am decis ca de ziua mea sa imi schimb total look-ul, deci din spalacitul de saten cu tenta roscata  :)) sa ma fac blonda. Darrrrrrrrr.... dilema, de care blond!?!! Eu am mai fost gri cenusiu cu suvite roz.. si mi-a palcut enorm contrastul dintre cele doua. Numai ca eu decolorandu-ma, s-ar putea sa-mi cam distrug tot parul daca il si vopsesc imediat, dar sincere sa fim nu putem iesi cu "puful" ala in cap pe strada.

Si cautand o vopsea mai blanda pentru par si care sa nu mi-l deterioreze totusi de tot, eu facand cumparaturi mai mereu pe internet, m-am intors la site-ul de unde mi-am luat isi samponul de la Sinergy caci mi-am adus aminte ca ei comercializeaza si produse de styling.
Si cum cu samponul nu au (am) dat gres, am decis sa intru sa vedem cam ce vopselute au si cum se prezinta. 

Dupa ce am parcus toate vopselutele, m-am oprit la blond-uri... de mai multe nuante.. dar mie tare greu sa ma hotarasc.. Imi plac enorm de tare mai multe culori.. genn acel blond cenusiu. Dar parca nu m-as face.. apoi am vazut un blond Superlight.. dar parca e nu stiu cum :)) deci nedumerire mare. Am sa va las cateva variante sa-mi spuneti si voi. 


Dupa ce indecizia in alegerea culorii imi da batai de cap, m-am uitat si la ingrediente si la cat de blanda este cu parul, am avut o surpriza. Am vazut ca vopseaua imbinapigmeti de inalta calitate si cu o puritate de peste 99 % si ca vopseaua confera rezistenta, luminozitate si stabilitate.
Are o formula unica imbogatita cu ulei extras din seminte de Limnanthes Alba (aceasta planta are un puternic efect de hidratare si intinerire, formand un strat protector) asigurand un emolient peliculogen si hidratant.
Se stie ca cei de la Sinergy Color Profesional sunt renumiti pentru produsele de calitate care aigura fixarea culorii, efect chimic si efect protector.

Deci aceastea fiind spuse m-a cam convins, ce nu imi place este ca contine amoniac.. eu care nu prea mi-am vopsit parul cu amoniac... dar sa vedem la ce ma hotarasc, pana atucni va pun poze cu culorile care m-au atras, dar si cu mine cand eram gri cu roz :P
Ce ziceti de Blondul acesta??

 PArca si blond platinat as incerca.. ca nu am fost



Ma tenteaza tare rau asta...

 Asa arata parul meu acum 5 ani la botezul primei fetite. Bineinteles m-am facut la coafor.

Ce ziceti sa repet experienta? Am avut in par facut un crin !

Eu va recomand cu drag 



Image and video hosting by TinyPic

4 comentarii:

  1. Movul acela e frumos, mi-ar placea si mie.. :D
    Revenind la nuantele acelea de blond..a 3-a si a 4-a nuanta zic eu..celelalte 2 sunt frumoase dar parca,,sunt pre deschise... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dani zici tu ca alea mi s-ar potrivi? hmm stau pe ganduri

      Ștergere
  2. Desi nu inca nu am inceput sa imi vopsesc parul deoarece consider ca il distrug destul de mult cu placa sa sti ca mie chiar mi-a placut cum ti-a stat si sunt de parere ca poti incerca din nou

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As incerca dar fara niscaiva suvite.. parca nu ma incurc.. asa facandu-ma blond mai platinat.. mai merge.. eu sincer nu mi l-am distrus.. pentu ca si folosesc produsele adecvate parului si nevoilor lui

      Ștergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!