sâmbătă, 19 aprilie 2014

Castigatoare Giveaway de Pasti


Iata dragele mele ca am ajuns si la finalul acestui concurs. Ati fost foarte inspirate in comentarii, ma bucur sa vad ca am atatea cititoare..dar cu mai mult curaj fetelor sa si comentam articolele. Am citit fiecare comentariu cu drag, fiecare a avut ceva special. Dar a existat unul care m-a impresionat destul de mult, incat sa-l consider comentariul castigator.
Ma bucur sa vad ca nu scriu doar pentru mine si ca nu imi irosesc timpul degeaba in fata pc-ului, incercand sa va aduc cele mai bune review-uri si articole, sa fim la curent cu noutatile, sa impartim si bune si rele.
Dar gata cu vorbaria :)) ca probabil asteptati cu nerabdare sa aflati la cine va veni iepurasul.
Anul acesta iepurasul va poposi in casa si in cosmeticele Madalinei Spinu!!!
Felicitari draga mea, sa o folosesti cu drag, si sa te gandesti la mine cand o vei folosi :)
Comentariul tau m-a impresionat dupa cum ti-am si scris. Ma bucur sa vad ca sunt citita si apreciata, si pentru asta voi avea grija de fiecare cititoare in parte sa-i rasplatesc fidelitatea.

Inca o data felicitari, sa-ti poarte noroc si sa ne arati ce machiaje ai realizat cu ea! 
Astept datele tale de contact pe mail.
Te pup!!
                                       Image and video hosting by TinyPic

4 comentarii:

  1. Multumesccccccccccccccccccccccccccccc!!!!!!! Chiar ma bucur foarte mult ca iepurasul s-a gandit si la mine si a decis sa imi dea ceva mai devreme decat isi planuise. Iti multumesc inca o data foarte mult, prin acest intermediu iti urez Paste Fericit! si astept cu nerabdare noile tale postari. Mesajul cu adresa ti-l voi trimite pe facebook, sper sa nu fie vreo problema. In caz contrar iti voi trimite si pe mail, insa nu il stiu :(.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere draga mea. Sa te bucuri de premiu, sa-l folosesti cu drag si bine inteles te asteptam cu pozica si machiaj :) Paste fericit!!!

      Ștergere
  2. OOOO, felicitari, felicitari, iepurasul a fost foarte generos! <3 Sa o folosesti cu drag si asteptam pozici cu un machiaj eventual. Este o trusa minunata!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Si da....este minunata!!!!!!!!Abia astept sa soseasca...

      Ștergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!